måndag 2 januari 2012

Det nya året...

Så har vi kommit in i ett nytt år igen 2012-01-02 har vi i dag,bara ettor tvåor och så nollor förståss. Undrar vad det säger inom numerologin? Känns turligt på nåt sätt ska nog skrapa en lott eller nåt i dag :) Här firades ett lugnt och skönt nyår men gårdagen var ändå trött och seg förutom en härligt frostig promenad som hanns med innan regnet kom. Usch och fy vad jag ogillar regn!! Ska bara inte vara regn till jul och nyår nej frost tack!!

A new year is here and the date of today is exiting, 2012-01-02 i wonder if that means anything in numberology? Do you know. After a nice frosty cold new year we now have rain in Stockholm and I just hate that in the wintertime but I wish you all a nice day!

7 kommentarer:

New olds by IsJa - Isabell sa...

God fortsättning på det nya året! Efter det soliga avslut vi fick kändes det snöpligt med gråväder och regn i går. Håller helt med dig!
Kramelikram

Ewa`s Galleri sa...

Gott nytt år
Här var det också segt igår trots lugnt nyår
men våran promenad togs i ymnigt snöfall,men idag är det mesta borta
Ha en bra dag

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, visst känns det som att 2012 kommer bli ett bra år? den känslan har jag inte haft de 2-3 senaste åren, men nu så!!!
God fortsättning.
Kram Anna

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Kikar in och Önskar dej en God fortsättning på det nya året!
Kramar Kathrine

Mamma C sa...

Ja, nu är det regn och rusk igen. Det räcker ju att vi har på sommaren ;)
God fortsättning.
Kram mamma C

Viola sa...

Varit riktigt ruskväder idag, bara grått och slask...avskyr sådant väder..tur att man nu går mot ljusare tider..men som vanligt känns det som evigheter innan mars är här...milstolpen för mig, god fortsättning på det nya året, kram

Madame Petite sa...

Håller med helt och hållet... och har gnällt av mig om mitt bekymmer om snöbrist och regnrusk hela dagen lång, känt mig riktigt sur på vädret faktiskt!

Var också super seg igår... för att inte tala om idag! Lillen har en natt svacka och vaknar flera gånger i timmen och kan inte somna om... sen upp tidigt också! Jag svimmar av trötthet mitt på dan och sover middag med honom och kan självklart inte sova jag heller då när natten kommer... är pigg som en mört just nu! Men i morgon kommer jag säkert gråta av trötthet kl 07.00...

Kramar från Jenny och god start och fortsättning på nya året!