lördag 28 januari 2012

Calm dusty grey...





Många nyanser av grått i dag både ute och här inne på bloggen men grått behöver ju inte vara tråkigt det kan ju vara en vacker och vilsam färg med tycker jag. De grå favoritkrukorna har fått sig lite fräsca spirande gröna vinterblomster så som Plättar i luften i två av dem och härliga Pärlhyacinter i den mittersta som är på väg upp för att påminna om att våren inte är så himmla långt borta. Buddah har visst gjort sig lite lördagsfin och klätt upp sig i lite pärlor ;)

Ha en skön Lördag alla därute!


Dusty grey doesnt have to be dull and boring, I think its a quite calm and relaxing colour. Nice with some fresh new green plants in the grey pots to wait for the spring will comes. Buddah has dressed up himself with pearls this saturday. Wish you all a great day!

13 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Älskar grått ,jättefint
Väldigt fina krukor ,och budda blev så tjusig
ha en skön lördag

New olds by IsJa - Isabell sa...

Jättesnyggt Katta! Jag gillar grått jag med men velig som jag är faller jag än till det grå för att sen stoppa in lite guld och stark färg:))) Ha en riktigt fin helg!
Kram

Loella sa...

Mmmm snyggt!!
Även om jag inte vill ha det gröna så tycker jag det är så fint när jag ser det hos andra, mycket lyckade arrangemang!!

Ha en fin lördag vännen! Ta en svängom med partyfina Buddha...:)

KRAMIS Loellan

marijke sa...

Hallo Katta,
Thanks for leaving a comment so I could find your's. I love the colors you are showing. Thanks for sharing all this beauty.
Have a lovely weekend
Greetings from Holland
Marijke

Sanne sa...

Dear Katta,

this really looks very nice & calm !!!!

Have a relaxing weekend, best wishes to you ,

Sanne

Karla sa...

Ja...mycket fint...faktiskt!
För 25 års sen...så hattade jag allt med ...betong.färg att göra. Detta pga för mycket grått i mitt hemland, men nu...när man slipper det i det gröna Sverige...ja...snyggt, säger jag glatt!
Hälsningar,Karla.

Mamma C sa...

Grått är oxå vackert och du har fått till det lilla extra.
Ha en fin lördagskväll.
Kram Mamma C

By Nela sa...

Muy lindo. Desde hoy sigo tu blog, si lo deseas te invito a visitar mi blog y si es de tu agrado me gustaria tenerte como saguidora de mi blog para seguir en contacto. Saludos. Manoli.

Anci sa...

Jag håller med dig, grått är vilsamt och vackert !

Kramar
Anci

Fågel Blå sa...

Suck så vcakra bilder!!!
Tack för dom
Ha en fin Söndag
Kramar Kathrine

Cc sa...

Grått är en stilfull färg som kan kombineras med så många färger. Framför mer grått. Kram

Viola sa...

Vilka vackra collage du bjuder på...grått är vackert tycker jag men inte grå himmel :::) men idag har himlen varit blå, underbart, hoppas helgen varit skön, kram

pernillas ateljé sa...

Åh, jag älskar dessa krukor !!!
Kram !