onsdag 28 december 2011

Tvära kast...



Från gårdagens tio plus på termometern så har det i natt sjunkit till noll och frost vilket jag tycker känns uppfriskande och skönt och finns det något vackrare än frost? Har fått dille på att göra collage av mina bilder nu när det finns tid över under julledigheten så jag bjuder på det även i dag, vill du se bilderna i större format så är det bara att klicka på bilden förståss. Ha en skön onsdag!


I have craze on making collages with my photos now when there is some time over to do them. Click on the pic if you want to enlarge them. Wish you a nice wednesday!

8 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Masse fint på bidene du viser,den sorte julekulen fanget mitt øye:)
ha en kos dag

Fågel Blå sa...

Här var det också kallt imorse!!!!
minus!
Passar lite bättre!
Och sedan blir det lite trevligare ute!
Kramar Kathrine

New olds by IsJa - Isabell sa...

Jag gillar frost jag med:) Krispigt och härligt!
Du får gärna göra collage för du visar alltid så fina bilder:)
Kram

Ewa`s Galleri sa...

Jättefina collage
Ha en bra fortsättning på helgerna

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder bjuder du på idag.Mysigt med lite frost krispigt och härligt.Önskar dej en skön och mysig onsdag.Många kramar Rita ♥

Anci sa...

Så fint collage ! Fortsätt gärna så :)

Kram
Anci

Mamma C sa...

Ja, nollan i morse och regn när man gick hem med några + igen.
Jättefint collage med vackra bilder.
Kram mamma C

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar dina collage. De är jättefina. Vi har haft runt nollgrader men det har regnat nästan hela dagen. Trist.

Kram Ullis