fredag 2 december 2011

Tranquility...








Ja den här fredagen får bli en stillsam sådan. Har fått trycka på pausknappen för en elak infektion i luftrören och värk både i kroppen och knoppen så här bara vilas och tas det lilla lugna. Måste ju bara bli frisk och ha ork till veckan då vi ska göra slutprov på floristutbildningen och det kommer ju att kräva lite extra ork och koncentration. Ha en bra fredag alla!


A quiet and silent friday this is. Im home with some kind of flue and just taking everything easy. A simple christmaslike decoration with my buddah to express the silence here right now. Have a nice friday!!

9 kommentarer:

Sanne sa...

Dear Katta,

this looks so nice, love it so simple ..
All the best to you, just relax...

Sanne

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Et nydelig stillben...håper du blir fort frisk...
klemklem

Anci sa...

Undebart ! Bilden och lugnet i den.

Krya på dig ! Bli frisk snart :)

Kram
Anci

Fågel Blå sa...

Krya på dej min vän!
Ta hand om dej och vila!
Ha en fin Adventshelg och se till att bli upppassad!
Kramar Kathrine

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jag håller en tumme för att du raskt blir frisk och få orken åter! Önskar dig även lycka till med slutprovet...men så duktig som du är behöver du inga lyckönskningar!

Kram annica

Mamma C sa...

Fina bilder, krya på dig nu så du blir frisk igen.
Kram mamma C

Home No.1 sa...

Hej önskar dig en fin andra advent!
Kram Annica.

Agneta sa...

Magiskt vackert, och så himmelskt sinnligt... jag bara smälter!

Kärlek

A

bohemian girl sa...

Gillar ditt stilleben her....vackert! Krya på dig!