söndag 18 december 2011

Fjärde advent....




Det har inte direkt varit nåt intensivt bloggande från min sida den här veckan men man måste ju hinna med annat oxå. Har ju haft avslutning på min floristutbildning nu i fredags och varit ute på en del roliga saker med min underbara klass. Och så bara rusar julen närmre och jag som inte ens hunnit köpa några julklappar ännu. Som tur är får mina barn inte jullov förrän i mitten på veckan så det är lungt. Tänk att i går kom det äntligen lite snö här i huvudstaden så nu får vi hålla tummarna att den ligger kvar över jullovet. Amaryllisen på första bilden har jag dekorerat med mjuken och ullgarn och nu på morgonen har vi förståss tänt fjärde ljuset. Ha en fin fjärde advent !


Christmas is coming closer a little bit too fast for me now when I´ve been buisy with finishing my florist education this friday. Havent had time to buy christmaspresents yet but there are a few days left to do that so thats alright. Have a nice last sunday before christmas everyone.

9 kommentarer:

cosifan sa...

Så så fina foton! Min sida heter numera http://cosifan-romantikifrg.blogspot.com/

Hälsningar Marie-Louise

kathrin sa...

einen schönen vierten Advent wünscht herzlich Kathrin

Fågel Blå sa...

Vcakra bilder!
Ha en fin 4 advent
Kramar Kathirne

hemma hos lilla mej sa...

Underbart vackra bilder!Önskar dej en skön och mysig 4 advent.Kramar Rita ♥

strömmas sida sa...

Grattis till avslutningen på din kurs.
Ja, även ungdomarna här hemma använder deon. Den är jättebra och passar lika bra för kvinna som man.
Inga fläckar på kläderna blir det och man kan använda direkt om man rakat/vaxat där. Dryg som attans är den också, genom det är stiftdeo.
Jag postar även om någon vill ha.

Önskar dig en fin 4:e advent.

kram

Anci sa...

Du med :)
Jag tror att du hinner.

Kram
Anci

Katarina sa...

Ljuvliga bilder och julstämmning :O) Grattis till utbildningen. Har du jobb nu efter detta? Kram Katarina.

Mamma C sa...

Ha en ny fin och bra vecka.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tittar in och önskar dig en God jul!

Kram Annica