fredag 11 november 2011

Som ett vattenfall...





Äntligen fredag! Inte för att jag har tråkigt och misstrivs på veckorna eller så för jag har roliga veckor, men ändå... äntligen fredag!! Den här veckan har gått i bröllopens tecken och olika brudbuketter har gjorts bla denna så kallade vattenfallsbukett med bla fritt hängande Nerine, Hortensia, Jasmin m.m. sååå rolig att göra. Min fick gå i vitt och silver-blå-grå-grönt för ett lite frostigt intryck, min inspirationsbrud till denna var häxan i Narnia. Sen gjorde jag ett par knapphålsblommor till i samma färger. Nu ska här njutas av fredagskvällen, må så gott alla.

*

This week has been filled with weddingflowers again, here are a bouguet inspirated of a waterfall with silver, blue, green and white colours for a frosty effect I was thinking of the witch of Narnia when I made it. Have a nice weekend all!

8 kommentarer:

Elli sa...

WOW! Vilka buketter du gör!!!
Trevlig helg! Kram Elli

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så fina buketter! Förstår att du måste ha väldigt givande veckor.
Kram Anna

4U2 sa...

Om det var något jag saknade på min "snabba "bröllop" var en brudbukett ... men skulle jag kastat den till ... vi gifte oss utan fler än två vittnen :)

New olds by IsJa - Isabell sa...

Åh, vilken vacker bukett!!! Jag är imponerad:))
Trevlig helg till dig!
Kram

Anci sa...

Vad duktig du är ! Du har ju blivit expert. Visa mer !!

Kram
Anci

G:a Affären sa...

Åhhh så roligt att jag hittat till din blogg! Du inspirerar och visar så fina foton! Jag måste kolla mer.
/Cia

Ullis/Leva på landet sa...

Måste ju vara superkul att få hålla på att få skapa sådär underbara buketter. Så snygga. Visst är det ändå skönt när det blir helg.
Hoppas att du får en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Fågel Blå sa...

Åhhh så vackert!!!!
Hoppas din helg vart fin!!!!
Och att du får en fin Söndag!
Kramar Kathrine