onsdag 16 november 2011

Dusty blue...







Nu börjar det kännas att vi kommit till mitten av November och taken var alldeles vita av frost på morgonen, och snart är det bara en vecka kvar till advent med men det får vi ta itu med sen. Lite frostigt eller kanske dimmigt blå-grå-rosa bilder bjuder jag på idag. Nu ska jag göra denna veckas läxa att skissa min drömbutik. Ha det gott alla!

*

Light blue-grey and pink on todays photos, might feel a little frosty but that how it is here today so now it really feels the way it shulod in november. XOXO

5 kommentarer:

Sanne sa...

Dear Katta,

these are my favourite colours !!! Love your todays pictures !!!

Have anice evening,
Sanne

New olds by IsJa - Isabell sa...

Åh, vilka vackra färger, gillar den dusty blå i synnerhet:)
Vad underbart att få skissa på sin drömbutik, mmm Drömmer man riktigt hårt kan den realiseras!
Kram

G:a Affären sa...

Så mycket vackert ni får lära er, är full av beundran att kunna få ihop en sådan vacker krans. Nu blir jag spänd på att få se din drömbukett, du visar väl oss?
/Cia

Katarina sa...

Den buketten var verkligen extraordinärt vacker Katta :O) Den skulle jag vilja ha. Vad du är duktig. Kram Katarina:O)

Laetitia Mayor sa...

So peaceful... i love that blue, it almost make me friend again with November :o)