torsdag 24 november 2011

Advent smyger sig på...








Så här precis en månad före julafton och bara ett par dar kvar tills första advent känns det helt OK att smygstarta lite med adventsdekorationerna. Det mesta får allt vänta tills helgen är här men en bricka full av kottar och ljus känns hos mej lagom mycket och gör de mörka dygnen lite mysigare.


One month before Christmas and just a few days before advent is here I feel its OK to start with some small advent-decorations and who doesent need a lot of candles this time of the year.

9 kommentarer:

Sanne sa...

Dear Katta, of course it`s o.k...but I´m not in that mood this year...love your lots of candels...we need a lot inthe moment, too..

best wishes,
Sanne

NataljaOblonskaja sa...

Är ljust nu inne på mycket kottar och ljus, (vem är inte det?), så din bricka faller mig enormt i smaken. (Konstig mening ? Ah, får stå för den :) )
Ser supermysigt ut, själv har jag inte lyckats få till en enda adventsljusstake, och det beror inte på tidsbrist....får bara inte till lusten....eller vad det är...slöhet kanske?
Ha en superskön helg!
Camilla

Skogslyckan sa...

Otroligt fina bilder! Sitter och bloggar mig runt för att få lite julinspiration. Har inte börjat här ännu, utan i helgen är det dags. Missa inte att jag visar månadens dukning, årets juldukning på bloggen i helgen.
Ha en fin och mysig första adventshelg!
Kram Pia

Viola sa...

4 veckor kvar...svårt att ta in detta i hjärnkontoret, sitter i mitt glashus varje em och fikar och nästa vecka är det julmånad...underbar header, ha en fin adventshelg, kram

Mamma C sa...

Tjusigt som bara den. I morgon börjar lite julpyntning här hos mig. Det är ju 1:advent på söndag.
Kram mamma C

Fågel Blå sa...

Sååååååååååååååå fint hoppas du får en fin Adventshelg!
Kramar Kathrine

Fågel Blå sa...

Sååååååååååååååå fint hoppas du får en fin Adventshelg!
Kramar Kathrine

bohemian girl sa...

For et fantastisk vackert arrangement! Helt underbart! Ha en härlig hälg och tack för att du tittar förbi hos mig! Mvh Bente

Anci sa...

Åh, vilka vackra bilder !!! Du får mig i julstämning direkt !

Kram
Anci