söndag 30 oktober 2011

Yellow...





Gult är fult men men ibland så funkar det ändå. Höstlöven är ju faktiskt vackra när solen skiner på dem hela världen ser så varm ut då. Utanför gardinen i mitt sovrum ser allt gult ut just nu, ett hav av gula löv. I dag är himmlen alldeles grå, skönt tycker jag och tar en vilodag så kanske min förkylning jag fått är borta tills i morgon. Ha en skön söndag!

*

Yellow is not my favourite colour but when the sun shines on the autumn-leaves the whole world looks warm and cozy. Outside my window everything is just yellow right now. Today im going to just rest and relax so I wish you a nice yellow sunday!

6 kommentarer:

Loella sa...

Same same...fast jag jobbar och det är grått här också :) Gult kommer inte in hemma hos mig, men tycker att träden är som finast nu...så där passar gult :)

Mys Loellan

Fågel Blå sa...

Vilka underbart vackra bilder!
Kram Kathrine

Elisa Day sa...

Helt underbara bilder! Tänk att löven är kvar hos er, här har träden tappat löven för flera veckor sedan. Hoppas du kryar på dig snart. Kram

Country Hill sa...

Helt ljuvliga bilder, javisst är det höstlikt ute nu.
Förstår att det är pilligt att få till en så vacker bukett som i förra inlägget.
Hoppas du har kryat på dig nu och att du har en fin söndagskväll!
Kram Lena

Skogslyckan sa...

Ja det är nog enda gången jag gillar gult och orange, det är ute om hösten... Tack för värmande ord om min dukning, kul du gillade den.
Ha en fin vecka!
Kram Pia

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, det är få tillfällen som jag gillar gult. Men sprakande höstlöv i fullt solsken, det kan jag tycka om. :-)

Ha det gott!