måndag 3 oktober 2011

Fuskpäls och bling bling...









I bland går det undan, råkade publisera inlägget innan texten kommit på plats tur det går att lägga in efterhand. Lite bling bling och små inredningsdetaljer kom med på dagens bilder och en gosig fuskpälskrage har införskaffats inför kallare dagar tills dess får den pryda "Daisy". Ha det gott allihopa XOXO

*

Some bling bling and fake fur on todays pics. The fake furcollar im gonna use when days are getting colder until then Daisy is wearing it. Take care!

8 kommentarer:

Sanne sa...

Dear Katta,

very nice bling bling and here we had about 25°C today, no need of fake fur today....but autumn will come...love the colour of it...

Have a nice week ,
Sanne

Mamma C sa...

Du kan vara glad som kan göra ett inlägg. Jag har försökt hela kvällen och jag kan inte få iväg det. Det ligger som sparat men skicka går inte.
Men blingbling är snyggt och fuskpälsen kanske kan behövas snart.
Kram Mamma C

Fågel Blå sa...

Åhh så snyggt du har det!
Och vilken snygg fuskpäls,ser riktigt äkta ut!
Ha en fin dag!
Kramar Kathrine

Christina sa...

Fint med fusk. Och blingbling kan man aldrig få för mycket av./Christina

Elisa Day sa...

Så fint det är hos dig, jag vill anlita dig som stylist till mitt hem. Och Dolly har jag saknat. Kram

Angel.Pearls sa...

Urläckert bling hos dej idag!
Kram Eva

Gardenhouse sa...

Så fin Daisy är i goa pälskragen... Blingbling och fina inrednings detaljer hittar jag alltid här!
Kram Sussi

Fru C sa...

Krage från Hm har jag också köpt....är det kanske en likadan som du har.

Kram//