torsdag 8 september 2011

Ur form...







Ur form känner jag mig minst sagt nu. De tillhörande höstförkylningarna har börjat ge sig till känna, halsen värker och huvudet bultar vilken tur att det är självstudiedag hemma för mej i dag så jag kan ta det lite vilsamt. Inte konstigt man blir dålig heller när vädret är så lynnigt med fuktig luft, sol, kyla och ösregn om vart annat så i vad ska man klä sig egentilgen? Inget blir riktigt rätt. Nu ska jag krypa upp i soffan och plugga blomnamn, må så gott!

10 kommentarer:

New olds by IsJa - Isabell sa...

Höstförkylningar usch säger jag bara! Vi har haft vår beskärda del här hemma. Jag går omkring med bomull i huvudet, nyser och hänger.
Krya på dig, Katta!
Kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Höststart kan väl egentligen få vem som helst att känna sig lite ur form. Men skönt att kunna vara hemma och ta det lite lugnt då! :-)

Hoppas du har en fin torsdag!

Fågel Blå sa...

Vilka underbara bilder från dej!!!
Älskar färgerna och stylingen!
Krya på dej min bloggvän!

Kramar Kathrine

strömmas sida sa...

Ja när hösten kommer så brukar det alltid härja förkylningar och om man har barn så kommer man sällan undan själv. Skönt för dig att du kan kura hemma lite *ler*.

Krya på dig

strömma

Ewa`s Galleri sa...

Tråkigt med förkylning,hoppas det blir bättre till helgen
Många som är förkylda på mitt jobb ,pepper,peppar än så länge har jag klarat mig
Ha en bra dag

Mamma C sa...

Så tråkigt att vara sjuker. Skönt att du har hemmastudier. Krya på dig.
Kram Mamma C

Soportales 8 sa...

Hej! Jag besökte just din blogg för första gången blev jag en följare!
Jag gillar din blogg, är smakfullt designade ... och har publicerat mycket trevligt ...
Jag är en blomsteraffär i Spanien, inbjuder jag dig att besöka vår blogg om du vill, ok?
Hälsningar från Spanien

Soportales 8 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anci sa...

Det låter inte bra ! Jag hoppas att du känner dig bättre snart och att helgen blir solig och varm :)

Jag glömde nästan, underbar bilder !!

Kram till dig !
Anci

Bohemian sa...

Loving your sense of Style!

Dawn... The Bohemian