torsdag 1 september 2011

Svart-rosa...







Fullt ös medvetslös skulle nog den här veckan lätt kunna sammanfattas. Mycket att hinna med och hålla koll på när skolorna är i full gång igen. Massor med roligheter på utbildningen och nu ska ny praktikplats jagas med så det blir inte så värst mycket bloggande direkt. Den nya svarta lampskärmen fyndade jag i går då jag upptäckte att en av favoritbutikerna i stan (Vass) har total utförsäljning i sin butik, det blev en del annat med. Ha det gott alla ni som kikar in trots glesare mellan inläggen.

*

Havent had to much time to do my blogposts last week, Its full up with school and life. Yesterday I did get som time for shopping so this black lampshade is now mine and some other nice stuff. Have a nice evening!

7 kommentarer:

Hanna C sa...

Vilken fin liten "grupp" du skapat:-)
Kram Hanna C

Hjortgården sa...

Vilken fin skärm - har beställt hem något liknande till butiken som jag är så nyfiken på :)

Cornish rex ligger mellan 6000-7000:-
Men vill man ta en äldre så brukar man kunna få de till bra pris - 1500-2000:- har jag sett på blocket!

Kram Maud

Fågel Blå sa...

...Så snyggt med svart och rosa ihop får lust att köpa en svart skärm efter att ha sett dina bilder...
Ha en fin Fredag!
Kramar Kathrine

New olds by IsJa - Isabell sa...

Snyggt, Katta!
Hmm, jag skulle också vilja gå inom Vass... :)
Trevlig helg till dig med!
Kram

NataljaOblonskaja sa...

Ja, nog är det mycket som ska göras just nu, med skolstart och allt. Det tar ett tag innan man kommer in i det igen. Vilka dagar gympapåsen ska med osv...så här hinns inte bloggandet med så värts mycket heller.

Gillar ju svart, det vet du ju ;) så lampskärmen går absolut hem hos mig.
Ha en skön fredag.
Camilla

Lotta sa...

Jag har samma känsla, det är full fart både på skolan och hemma. Med 21 nya sjuåringar så är det lite körigt ibland. Kram Lotta

Gardenhouse sa...

Vad spännande med utbildning... Florist eller?
Jätt fint fynd och vackra bilder som vanligt ;)
Svart och rosa är vackert ihop!
Trevlig helg,
kram Sussi