lördag 10 september 2011

Pussel...







Åter igen en dag med blå himmel, det är så här som hösten är som vackrast. Men jag kurar fortfarande ihop mej inne tills jag blir bättre. Försöker se på mitt hem ibland och hitta en röd tråd men hittar inte riktigt någon det är som bakom scenen på en teater, det hänger väskor, smycken, kläder, bilder, det blandas friskt av olika färger och stilar en massa rekvisita från olika föreställningar där inget nödvändigt vis hänger ihop med de andra eller gör det det ändå? De här två översta bilderna gav mej lite teaterkänsla igen och jag inser att jag trivs med det så, det är ju olika delar från mitt liv som pusslats ihop. Ha en bra lördag alla!

*

Sometimes when I think of my home its like or looks like a theater a mix of different things in different colours and styles and I realise thats just me, its like a puzzle of my life. Have a nice saturday everyone!

9 kommentarer:

Viola sa...

Kan tro att det är en härlig upplevelse att besöka ditt färgstarka hem :) tror att du var du Katta som skrev om att du målade eller laserade om dina köksbänkar...kan ha fel, men ser en bild framför mig med mörka skivor, måste göra något åt mina tråkiga, om det är så kan du vara snäll och skriva tillbaka vad ni använde..krya på dig kram

Mamma C sa...

Härligt att ha framme saker som ger en än massa underbara minnen. Jag har nog ingen rödtråd här hemma heller hos mig. Ha en bra helg och krya på dig.
Kram Mamma C

NataljaOblonskaja sa...

Låter tråkigt med en röd tråd :)
Mycket roligare att blanda lite allt möjligt, blir mer spännande då, eller hur. Gillar ditt hem med all rekvisita.
Ha det bra!
Camilla

Fågel Blå sa...

Åhh så fina bilder!!!
Så vackert du har det!

Hoppas du kryar på dej!
Kramar Kathrine

Fia sa...

Vad härligt att hitta din mysiga blogg, hittade dig via "Saturday show off" bloggen;)
Du har ju så fina bilder, o kul att du utbildar dig till florist, det har jag också funderingar på ♥
Stor kram till dig, o krya på dig!
/ fia (som också är überförkyld;)

Hanna C sa...

Du har ett väldigt vackert pussel:-)
Krya på dig!
Kram Hanna C

Agneta sa...

Så underbart
Så personligt
Så sinnligt
Så kreativt
Så djävla snyggt.... ALLT vill HA

Agneta

Bohemian sa...

Dear Katta... thank you for visiting my Blog and leaving such kind words. I'm so glad now to have discovered your Beautiful Blog... I like too!

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

annashusidingtuna sa...

Hej!
Härliga bilder från ditt hem idag! Kanske är det just det som är den röda tråden i ditt hem att det ska se ut som att det var bakom en scen på tex en teater inte fy ska i alla fall enligt mig.
Kram Anna