söndag 11 september 2011

Floristens hemläxa...









Lite septembernatur fick bli förevigat på bild. En vacker randig fjäder, undrar vem som tappat den. Svampar är ju vackra blickfång i naturen så här års. Men sen då, visset ogräs?? Hos en blivande florist?? Ja det ingår i en hemläxa tills på måndag så om jag är frisk nog för skolan i morgon får jag veta svaret vad jag ska med det till :) Ha en bra söndag!

*

A beautiful striped feather in the septembernature, I wonder who lost it. Toadstools and other sponges are beautiful to look at. But this bouquet, whats that?? Is it really made by a florist? Well i probably get to know what to do with it to morrow because this is my homework this weekend. Have a nice sunday!

11 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Det finns så mycket enkel skönhet runt omkring oss och dina bilder är tecken på det!

Kram Annica

Olga sa...

Beautiful as always Katta! It's been a while Hope all is well with you!

Katarina sa...

Hoppas att du har kryat på dig. Har tittat på många fina bilder :O)
Kramar Katarina.

Hanna C sa...

Vilken spännande bukett:-)
Kram Hanna C

Mamma C sa...

Låter spännade, krya på dig.
Kram Mamma C

Mags Romantiska Smycken sa...

Så fina bilder, jaa, på hela bloggen, man blir häpen över din kreativitet.

Kram Maggan
http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Viola sa...

Hoppas du är på benen idag, inget vidare väder men det ska ju bli bättre i em..ser fram emot din hemläxa, kram

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vackra bilder.
Hoppas att du känner dig bättre. Tog du dig till skolan för att få reda på mer?

trollmor sa...

Vilken trevlig utbildning du måste gå. kramewa

Yvonne sa...

Dina bilder är ljuvliga. Du visar tecken på hög kreativitet. Jag måste titta på bilderna igen. Sakta.
Krya på dej.
Hälsningar Yvonne

Fru C sa...

Hoppas att influensan har gett sig och att du mår bättre!
Kram//