onsdag 10 augusti 2011

Sommarminnen...















Ja inte för att sommaren är slut ännu men i allafall är ju sensommaren här och jag tittar tillbaka i albumet och minns lite som redan varit. Dessa bilderna är från Jämtland i Juli. En och en halv vecka kvar tills våra skolor börjar och det finns ju ganska gott om tid att njuta eller göra något men visst går den rätt fort tiden. Tack föresten för alla krya på dej hälsningar, i dag mår jag mycket bättre och känner mig som mej själv igen :) Kram!

*

The summer is not over yet, but im looking back in July anyway and remember for a little while. This pics are from Jämtland in north Sweden where I come from and go back to every summer. XO

12 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Herlig med deilige sommerminner:)
Ser ut som du har hatt det fint...
ha en kos dag
klemklem

Christina sa...

Ibland är det tur att man har sina fina bilder! I dag har vi full storm! Så jag tror jag ska titta på ngn bild när det var sol!/Christina

NataljaOblonskaja sa...

Jämtland såg ju helt ok ut, tycker jag :)
Bra att du känner dig bättre och är återställd, inte kul att vara risig.
Ha det bra!
Camilla

kristina sa...

Hej, jag halkade in på din blogg för att jag sökte på ordet "brickbord". Oj vilken fin blogg och vilka underbara bilder, kommer kommer helt klart att komma tillbaka regelbundet!
Hälsningar
Kristina

Maliva`s verden sa...

Hei min venn....ser på de fantastiske bildene og innleggene dine at du har hatt en fin sommer så langt. Her er det rene høstværet ute, nesten så det frister med å fyre opp peisen. Ønsker deg fortsatt noen fine dager før skolestart for din del starter igjen;o) Blir sikkert spennende også da....Klemz

4U2! sa...

Vackert!

Hanna C sa...

Vad bra att du mår bättre. Härliga sommarbilder!
Kram Hanna

trollmor sa...

Oj vad det var länge sedan jag var inne hos dig och hälsade på. Bättre sent än aldrig. Fortfarande underbara bilder du bjuder på.Nu ska jag titta in oftare. kram på dig ewa

Katarina sa...

Fina bilder härifrån :O) Kram Katarina.

Pernilla Björkholmen sa...

Härliga bilder !
Jag har många bilder i datorn som ska fixas till nu, tyvärr inga bilder från Ström men från Blomhöjden.
Har börjat med att göra alla fotoalbum med layout direkt i datorn, klickar på "beställ" så kommer en fin pappersbok hem i brevlådan :)
Kram !

linnea-maria sa...

Vilka härliga bilder. Kram /Therese

Viola sa...

Nog känns det alltid att vi är inne på slurspurten i a f när det gäller denna vecka som varit och så de mörka kvällarna...underbara bilder, ha en fin helg, kram