lördag 13 augusti 2011

Sneak peaks...









En liten sneakpeak av diverse olika saker hemmifrån mej, så kan det bli när man tar kameran och bara går runt. Överst sommarens handväska sen en Emma med kudde och Kelim på, sendan en del av en aqvarell av en balklänning, en retrovas för kattälskare i blå toner och sist men inte minst avslutar vi med lite smarriga hallongrottor eller ska vi kalla dem hallongrrr bara för att det är lördag ;) Ha en bra dag alla!

*

Heres som little sneakpeaks from my home today. Have a lovley saturday all of you!

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Katta!!!
Charmiga saker du visar, jag gillade väskan så mycket!!!
Är den gammal?
Ha en fin helg!
Häs skiner solen nu, och jag skall bege mej ut i trädgården och måla möbler!!!!!
Kramar Kathrine

4U2! sa...

Hum, de ser riktigt goda ut, har bestämt att på lördagar får min diet vänta i ett hörn till söndagen!:)
sv: visst är det ett tak Och du är välkommen att delta med en bild!

Angel.Pearls sa...

Hej! Jag tror hästkudden blir min favorit -den bilden är lite 'spännande'!! Väskan är underbar!
Ha en skön helg..hallongrottor..mmmm
Eva

4U2! sa...

sv: ja, precis så samt att du lämnar en kommentar under Foto-tema inlägget (i min blogg) med länken till dig/ditt bidrag så jag kan i min tur (ojdå, blir det komplicerat ...?) länka så alla som vil kan se ditt inlägg/dit bidrag! Du kan se i själva mitt inlägg, där man deltar, att jag redan länkat till 2 som lämnat bidrag.
Välkommen! ;)

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina bilder arr njuta av
Ha en bra dag

Lisa.L sa...

Underbar handväska :D kram

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Svinger inn og ønsker deg en kos lørdagskveld....
klemklem

Anci sa...

Tack för de tjuvtittarna :) Mycket fint där !

Kram
Anci

Fransk inredning sa...

Så läckert! Kram susanne