tisdag 2 augusti 2011

Rosa och blått...











Hade en tanke att min lata vecka förra veckan skulle övergå i en skapande kreativ vecka denna vecka men de planerna ligger på is just nu pga en elak muskelinflammation och nackspärr. Även tiden vid datorn får minskas. Ideerna börja då bubbla i huvudet i stället men där får de bli kvar ett tag, men det är tråkigt att inte kunna göra riktigt vad man vill. Får bli promenader i stället fast utan den tunga kameran att släpa på, lite sommar-rea skulle kanske inte sitta helt fel hmmm. Rosa och blått porslin på bilderna idag bara för att det är sommarfärgerna nr:1 för mej. Ha en bra dag alla.
*

Pink and blue some favouritecolours of mine specially in the summertime. Hope you all are enjoying the summer. XO

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Så tråkigt med nackspärr,,, hoppas det snart går över!!!!
Så du kan få njuta av det du vill göra!
Underbara färger rosa och blått!
Tillsammmans så snygga!
Ha en fin dag!"
och krya på dej!
Kramar Kathrine

NataljaOblonskaja sa...

Hmm, låter inge vidare att vara krasslig den här årstiden....inte för att det är roligt att vara dålig någon gång..men, ja, du vet vad jag menar..
Du får ta det lugnt med gott samvete och njuta i skuggan istället. Inte dumt det heller.
Ha det bra!
Camilla

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hoppas du slipper ifrån nackspärren fort.Det är så jobbigt att gå omkring och ha ont!

Krya på dig
Annica

Mamma C sa...

Skit att ha ont,samtidigt som man vill göra en massa saker. Får hoppas att det ger med sig snart.
Kram Mamma C

Viola sa...

SÅ trist med ond nacke...inget vidare..jag vet..hoppas det är bättre idag, ny ska jag snart smyga iväg för att köpa bladet, alltid lite pirrpirr när man ska vara i centrum, krya på dig, kram

Anci sa...

Bilderna från Stadshuset är jättebra !!
Stackars dig som inte mår bra. Krya på dig och ut och njut av vår fina stad:)

Kramar
Anci

Pernilla Björkholmen sa...

Rosa och blått förlängen känslan av sommar - superhärligt !
Må så gott och tack igen för dina ”gilla” och delade länken på Fejan :) Kram !

syster yster sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Säger bara en sak: HÄSTLINEMENT! DEt bästa jag prövat när man har verk och ont. Mycket bättre än verktabletter!
Krya på dig!
Syrran