onsdag 17 augusti 2011

Purple summer...












Från blue monday häromdagen till purple summer idag och lite orange där emellan. Kan det vara så att jag är en liten aning färgfixerad ;) Jamen jag älskar ju färger så jag öster på. Men den lilla fjärilen då, den lilla blåvingen den är ju just blå men den är så söt så den får vara med här bland alla vackra blommor bara för att den gillar just blommor så mycket. Har det lite torftigt med blommor hemma just nu men mitt hem bådar tid liksom för snart kommer tiden för nya blommor av den lite höstiga sorten undrar vad man ska satsa på denna höst. Kanske det börjar bli dax för ett fång Gladiolus men vilken färg ska man välja då eller nån härlig höstig Hortensia kanske. Har ni några blommdrömmar inför hösten?

*

Purple flowers and a blue little butterfly to go with those flowers. I love colours and purple is my darlingcolour nr one. Im dreaming now about what flowers I shall get home when the autumn comes soon that time is getting closer now but still its summer, purple summer.

9 kommentarer:

Anci sa...

Vackert och fint !
Mer blommor och färg :)

Kram
Anci

Fågel Blå sa...

MMMM kan bara säga så vackert!!!!
Underbara färger!
Tack för dessa!
Kramar Kathrine

Johanna Stålros sa...

Underbara foton! Kram Johanna

New olds by IsJa - Isabell sa...

Så snyggt, Katta!
Kram

NataljaOblonskaja sa...

Snygg Klematis du hittat!!
Har redan tjyvstartat med höstblommar hit till trädgården. Man behöver hela tiden något nytt för att stilla mammon....

Ha det toppen!
Camilla

trollmor sa...

Så fint! Cyklamen är min höstblomma och så gladiolus förstås.
Sedan har jag i trägårn Gullris tror jag det heter som är så fint att plocka in.
Kramis ewa

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Det är härligt med färger. Och den lila färgen är så snygg.

Hoppas du får en fin helg!

Katarina sa...

KANONfina kort. Du är verkligen duktig att fota. Kram Katarina :O)

Angel.Pearls sa...

Åh, vad stämningsfullt o fint!!