måndag 22 augusti 2011

Pink something...







Känner mig helt färdig efter terminens första skoldag. Det märks att man varit ledig ett bra tag nu. Rutiner hade glömts som att man ska ta med sig nyckeln när man går hemifrån så man slipper in när man kommer hem och så kan man ju låsa in sina saker i skåpet på skolan då i stället för att kånka böcker och verktyg fram och tillbaka i onödan. Men det har jag lärt mej tills i morgon nu då. Nu ska jag ägna min kväll åt lite rosa meditation så jag får nya krafter till resten av veckan. Ha en skön kväll alla.

*

Some pink meditation tonight, thats what i need. Have a nice evning!

12 kommentarer:

New olds by IsJa - Isabell sa...

Om alla rutiner har glömts bort har du haft en underbar sommar:))) Skönt att vara lite lost också...
Fint med rosa:)
Kram

Anci sa...

Den rosa färgen är underbar !

Du kommer nog snart in i det igen :)

Kram
Anci

Lenas trädgård sa...

Astrar påminner om min mamma! Hon sådde alltid massor av astrar i alla de färger o storlekar som finns. Och det blev alltid ett hav av blomster. Till alla som gick förbi vår trädgård, de fick alltid med sig en bukett. De var alltid vackrare hemma - då när jag var barn...Har själv inte sått på många år.
Rosa o vita är vackrast, tycker jag.
Hälsn Lena

Vita rosor och förgätmigej sa...

Rosa fluff kan få den sämsta av dagar att vända på en femöring... Måste vara ooootroligt roligt att utbilda sig till florist! Är bara lite, lite avundsjuk. ;0)

Kram/ Anna

strömmas sida sa...

Nog har man rätt till att klanta sig och glömma rutiner när man har varit ledig *ler*. Det går fort ändå att komma in i vanliga gänger.

Lycka till med nya terminen.

kram
strömma

trollmor sa...

Astrar hör hösten till. Så fina. Nu skyndar man sig att (åtminstone jag ) njuta av sommarens sista fägring av blommor. Just nu är jag såld på dahlier.blev lite nyfiken på vad du pluggar ?
kramis ewa

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Man kan ju inte alltid komma ihåg allt. Det viktigaste är väl iaf att man kommer sig iväg i tid, och har kläder på sig. ;-)

Hoppas du har en fin tisdag!

Angel.Pearls sa...

Åh, råsa meditation låter härligt -tror jag oxo att jag behöver!
Eva

Fågel Blå sa...

I love this colur!!!!
have a nice day!
Kathrine

NataljaOblonskaja sa...

Ja, nycklar kan ju vara bra att ha ibland :)
Ha det bra!
Camilla

Katarina sa...

Jag tycker om rosa, jättefina astrar :O) Kram Katarina.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nydelig Pink:)Lykke til med dette semesteret...
klemklem på deg