fredag 1 juli 2011

Pretty in pink...





1:a juli i dag, oj vad tiden går fort. Redan mitt i sommaren , fuktig och varm sommarluft som får det att kännas som om man är på helt andra breddgrader. Hittade denna söta lilla Prakt klocka i går då jag var och handlade, tycker den var så söt i den här rosa färgen ska nog tillbaka och köpa ett par till i dag så den inte blir så ensam. Ha en bra sommarfredag allihopa!!

*

Today its already the first of July, time goes fast my friends. Yesterday I found this little flower in a store and i think it looks lovley in pink, going back to buy some more today. Have a nice friday!

7 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Oj hva tiden flyr,1 juli allerede...
ha en kos dag
klemklem

Skogslyckan sa...

Ja tiden rusar iväg.. Jag har också köpt praktklockor men i en blå nyans. Njut helgen!
Kram Pia

hemma hos lilla mej sa...

Ja tiden bara rusar fram.Bara så himla söt blomma.Den gillade jag.Ha nu enmysig fredag.Kraaam Rita ♥

Fru C sa...

Ja, lite sällskap åt den lilla praktklockan...det tycker jag absolut!

Ha en bra helg//Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

En sådan köpte jag förra sommaren. Jättesöta!

Kram Annica

Fågel Blå sa...

Ohhh så fin färg!!!!
Ja tänk vad tiden går fort!!!!
Bästa vore om man kunde stanna den ett tag!
Ler!
Ha en fin Söndag!
Kram Kathrine

Viola sa...

Halloj där, tycker det ser ut som en Boråstapet men är inte säker...hoppas ni har det gott, du har ju sommarlov :) kramen