söndag 3 juli 2011

På tapeten....







Har en liten fråga till er i dag. Jag undrar om någon känner till vilken tillverkare som gör/gjort den tapeten som är på första bilden i detta inlägg? Jag tror att det är en gammal tapet men att den ev finns i nyproduktion. Den skulle ju passa alldeles utmärkt hos mej, känner att jag bara måste ha den. Har spanat ett bra tag efter den nu men inte hittat. Ha nu en skön sval söndag allihopa (skönt att den kokande hettan från i går dämpat sig).

*

Today I got a question if anybody knows anything about the wallpaper on the first pic, what label it is, where can I get it. Think it would be perfect in my home. Have a nice summersunday everyone!

11 kommentarer:

Katarina sa...

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med tapetgåtan men jag önskar dig en fin söndag. Kram Katarina :O)

hemma hos lilla mej sa...

Jag vet inte heller vem som gör den fina tapetern.Ha en skön söndag.Kraaam Rita ♥

Evas sida sa...

Kan tyvärr inte hjälpa dig heller, men fin är den. Lika roligt att besöka din sida. Ha det gott/Eva

Anki sa...

Mycket vackra bilder och arrangemang.

Hanna C sa...

Tack för att du delar med dig av så härliga bilder! Jag går alltid ner i varv och får ro när jag tittar in hos dig:-)
Kram Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Tapeten var jättesnygg, men kan tyvärr inte hjälpa dig. Har du tittat här
http://www.tapetorama.se/

Hoppas att du hittar den.

Hoppas att du får en bra vecka!
kram Ullis

Elisa Day sa...

tyvärr vet jag inte vem som gjort tapeten. Men den är så vacker! Och dina bilder är underbara! Har missat flera inlägg på din blogg ser jag nu. Hoppas du har det bra. Det var trevligt att prata med dig häromdagen hoppas vi "syns" snart igen. Kramar

Skogslyckan sa...

Inte heller jag känner igen tapeten, men fin var den! Ljuvliga turkosa färger på dina bilder, jag är helt insnöad på dimmiga nyanser just nu.
Ha en fin start på nya veckan!
Kram Pia

Fågel Blå sa...

Åhh så snygg den var!!!!
men jag kan tyvärr inte hjälpa dej!
Hoppas du får en fin Ny vecka!
Kramis Kathrine

Josefin sa...

Hej! Tapeten Decadence tillverkas av Midbec, den är fantastiskt vacker!! Är dock osäker på om den fortfarande tillverkas då den har några år på nacken... Tack för en helt underbar blogg!!

Katta sa...

Tusen tack för tipset och berömmet Josefin! Har nu kollat Midbecs hemsida och det finns ju massor med snyggt där. Kram Katta