lördag 30 juli 2011

Orienten eller Stockholm....









Ser nästan inte ut som vi är i Sverige på dessa bilder, tycker de ger en lite orientalisk känsla. Men faktum är att de är tagna vid Stadshuset här i Stockholm utom lyktan i solnedgången då förståss som hänger hemma hos mej men den har jag ju haft med förut. Nu fortsätter jag mitt softande den här veckan och idag ska bara relaxas för hela slanten, må väl ni alla.

*

This photos are not from the orient its actually from Stockholm city hall exept for the latern whos at my place but you probably seen it here on the blog before. To day im going to relax the whole day long,have a nice day!

10 kommentarer:

Home No.1 sa...

Håller med, man kan inte tro att det är Stockholm du visar!
Kram Annica.

4U2! sa...

Vackert är det!

bohemian girl sa...

Fantastiske bilder! Jeg elsker Stockholm! Ha en HERLIG dag!

Nelya sa...

Tittar in på din fina blogg och önskar dig en trevlig helg!
Vilka underbara bilder!
Kram
Nelya

Christina sa...

Lite Marrakech, över det hela! Väldigt fin!/Christina

Mamma C sa...

Håller med dig,kunnat tro att det är någon helt annan stans.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jättevackra bilder! Stockholm ÄR vackert!

Kram Annica

Loella sa...

Hej Snäckan !

Oj oj, vilka läckra bilder, ser verkligen inte ut som det är Stadshuset i Stockholm!..Men det är vackert i vår huvudstad allt....

Tack för rara rader i mitt förra inlägg...Fjärilar är allt speciella, och känner mig fast i min tro att de har en särskild mening med sin plats på vår jord.....

KRAM till dig och en önskan om en skön vecka som ser ut att bjuda på fint väder!

Loellan

Katarina sa...

Ser att jag har missat några inlägg eftersom jag har varit bortrest en vecka. Jag tycker att alamunken är en fin blomma helst ett helt "hav" av dem är hur vackert som helst. Kram Katarina :O)

Fru C sa...

Hemma är ibland det bästa alternativet!

Kram//