tisdag 26 juli 2011

Gråskalor...













Känner mig rätt trött trots semestertider, känner mig rätt orkeslös och grå just nu som om luften gått ur. Droppen var det hemska som hände i Norge och jag tänker på alla er däromkring. Därav bilder i grå toner i detta inlägg, tycker att grått i bild ändå kan vara lite vackert tom den gamla grå skäggiga skogen på några av bilderna. Stenarna och hornen kommer från en släktings stuga som brann ner till grunden i sommar, alldeles intill där vår gård ligger. Kram!


5 kommentarer:

Christina sa...

Väldigt passande med grått just nu! Vad händer i världen? Tror vi måste plocka fram solen i vårt sinne och tänka lite soligt! Fast det är svårt just nu!! Hälsningar Christina

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla underbara bilder bjuder du på.Ha en fin kväll kram Rita ♥

Mamma C sa...

Vackra bilder fast det går i grått.
Kram Mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

...ja vad ska man säga... ibland förlorar man nästan tron på mänskligheten...

Kram Annica

Pernilla Björkholmen sa...

Vad härliga bilder, jag längtar tillbaka till de jämtländska fjällen och skogen som luktar gott ...

Kram !