onsdag 1 juni 2011

Welcome to the jungle...





We got fun and games... Jag var till jungeln en vända i går på Bergianska trädgården. Där finns växter från olika klimat tropiska och medelhavsklimat, sydafrika,californien och australien en massa olika spännande växter att faschineras av. Svettigt värre var det med. Annat blir det i dag på min utbildning vi ska besöka ett krematorium för att se hur man gör med blommorna där och det känns väl si så där, inget jag direkt hade räknat in när jag började floristutbildningen men man lär så länge man lever eller hur jag nu ska uttrycka mej. Om någon saknar kommentarer från mej så ber jag om ursäkt för det, det strular fortfarande med kommentarerna har försökt och försökt igen men jag bara loggas ut hela tiden. Ha en bra dag!


*

Yesterday I visited Bergianska trädgården in Stockholm, thats a big greenhouse with plants from Australia, South Africa, Medeterranean, California and moore. Have a nice day all of you!

7 kommentarer:

Lisa.L sa...

Å herregud så otroooligt mycket vackra blommor :D kram

Fågel Blå sa...

So lovely!!!!
Ha en fin dag!
Kramar Kathrine

New olds by IsJa - Isabell sa...

Dags att besöka bergianska live och inte bara via nätet. Jag blir sååå glad över dina fina blomsterbilder!
Ibland strular det med inlägg och kommentarer även för mig.
Kram

Fågel Blå sa...

Hej Katta!!!!
Åhh så genant!!!
Tack för att du påminde mej!!!
Jag skäms som en hund!!!
Men så fort har det gått att jag tror det är Maj fortfarande!!!!
Fniss!

Kramar Kathrine

Lottaspace sa...

Alltid trevligt att gå på såna ställen!
Du kommenterade vårt golv på glasverandan. Undrar om det inte var mattan du såg, då golvet är helt vanligt grått.. Mattan kommer hus som helst härifrån: http://livetpafurutorp.blogspot.com/

Kram, Lotta

Fru C sa...

Njutning....som vanligt när jag kommer på besök hos dig!

Kram//

linnea-maria sa...

Ja det är ett coolt ställe. Mycket fint att titta på. Ha en härlig helg /Therese