tisdag 14 juni 2011

Vunnit...



Blev så glad när jag vann en give away hos Anci med bloggen http://lighthouse-ankan.blogspot.com/nyligen. Igår kom vinsten, det här fina halsbandet hem i min brevlåda. Anci!! det är superduperfint, jag gillar skarpt!! Tack. Så har jag sommarlov nu då, vilket innebär att mina symaskiner har fått börja jobba igen och faktiskt efter ett så långt uppehåll känns det ganska kul att sy igen. Kuddar till mej själv har det blivit till att börja med, kanske jag visar sen. Nu ska jag njuta av dagen, ha det bra därute! Carpe diem.

*

I had the luck to win in a blog give away at the http://lighthouse-ankan.blogspot.com/, thanx Anci for this beautiful necklace!! Now when im free from school over the summer my inspiration for sewing has come back, maby I´ll show you some things Ive dane later. Now im gonna sees the day.

12 kommentarer:

Lisa.L sa...

Grattis till vinsten :D jätte fint ! kram

Fågel Blå sa...

Stort Grattis till den fina vinsten!!!!
Underbart fint halsband!
Lyllos dej!
ha en fin dag!
Kramar Kathrine
Fågel Blå

linnea-maria sa...

Åh vilket fint halsband. Grattis till dig och ha en fin vecka /Therese

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad skoj.Grattis till din vinst.Bara så fint.Ha en skön tisdag.Kraaam Rita ♥

New olds by IsJa - Isabell sa...

Gud vad härligt med sommarlov!!! Snart är det semester för mig och symaskinen har fått komma fram. En kudde är klar och ett beställningsjobb står på tur. Nästa vecka bär det av till landet och symaskinen följer med :))
Njut och ha det så fint fina du!
Kram

Elisa Day sa...

försök 2 få se om kommentaren kommer fram nu. Grattis till vinsten, vilket vackert halsband du vunnit

Mamma C sa...

Vilken fin vinst, grattis. Så skönt med sommarlov, låter underbart.
Kram Mamma C

Hanna C sa...

Grattis till vinsten:-) Jättefint halsband!

Sussi / Sussinghurst sa...

Hvor er det en smuk halskæde, du er sandelig heldig - tillykke!

Loella sa...

Hello girlie!

Skönt med sommarlov, njut som du kan!...Grattis också till superfin vinst, jättefint halsband, förstår jag det att du blev glad...

Radbanden vi har är fina, inte sant...Tror jag sett ditt lila innan i ngt inlägg. Kan säga dig med att parfymen är en riktig mummagodisdoft, förälskad i den!

Ha det gott! Kram Loella

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt med sommarlov och möjligheten att göra lite vad man känner för.
Och vilket snyggt halsband! *smått avundsjuk* :-)

Hoppas du har en fin onsdag!

Fru C sa...

Bra...njut av dagen!

Kramar///Carolina