fredag 17 juni 2011

Kamelont-Pion....








En kamelont bland Pioner tror jag det här är. Visade ju den i ett tidigare inlägg då den var ny i starkt aprikos eller kanske man ska säga korallfärgad. Sedan ändrade den färg och blev gul, ljust gul det var presis som om all röd färg i den bara försvann över en natt. Nu har den förvisso gjort sitt helt och vissnat så den finns bara på bild numera. Nu är vi tre i familjen med sommarlov! Kidsen hade sin skolavslutning i går, inte står det sovmorgon på schemat i dag ändå. Den ena ska på fritids sen magdans och den andra måste dra två mjölkhörntänder som inte vill lämna den munnen, see you!


*


This Piony was quiet funny when it changed colour from coral to yellow. I prefer it in coral but its fun to see what flowers do, cause they are alive. Have a nice day!

6 kommentarer:

Hanna C sa...

Håller med dig, korall var bäst, men vilket märkligt beteende:-)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så spännande, och verkligen märkligt att den ändrat färg så markant. Tycker den är lika fin i bägga varianter jag. :-)

Önskar dig en fin helg!

4U2! sa...

Två blommor i en är väl inte dumt? :)

hemma hos lilla mej sa...

Bara så läckert.Önskar dej en mysig fredag.Kraaam Rita ♥

Ewa`s Galleri sa...

Underbart med pioner
Har själv en bukett på bordet i uterummet
Ha en riktigt skön dag

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilken buspion!

Härligt med lov. SJälv får jag vänta en vecka:)

Kram Annica