söndag 1 maj 2011

Something green...






Någonting grönt har fått flytta in hos mej. Fyllde år för ett tag sen och fick pengar att köpa mej nåt jag önskat mej för, och då blev det denna höga ljusstake i emalj från Nordal. Den finns ju i en massa olika färger men valet föll på grönt denna gången för att det är nyansen av vår och sommar.

Ha en bra söndag alla!

*

Something green in my home is unusual, but now this green candleholder from Nordal fill up that empty hole.Green for the spring and the summer. Have a nice sunday all of you!

7 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Ohhh so beautiful!!!!
Gillar denna färgen så mycket!!!
Snygg att bryta av med!!!!
Ha en fin 1 Maj!
Kram Kathrine

New olds by IsJa - Isabell sa...

Åh, vad snyggt! Gillar grönt jag med och de där ljusstakerna har jag önskat mig länge. De är sååå snygga!
Ha en härlig dag!
Kram

Pernilla Björkholmen sa...

Vad härligt det blev med påfågelfjädern intill !
Mycket mysig ljusstake !

Kram !

Marie//Tekla Maräng sa...

Vacker ljusstake du har valt till dig själv.
gillar fågelfjädern där brevid nygg blandning.
Nej det är inte försent att odla potatis i hink, men det är lite bråttom om du skall hinna få upp den till midsommar. Så tänkt tidig potatis och så förgro den ett tag ca 1 vecka.
Kramar:O)

Mamma C sa...

Så snygg och vilken skön och härlig färg.
Kram Mamma C

Fru C sa...

Det är ett märke jag ska lägga på minnet....ljusstaken är ursnygg.

Kram//Carolina

Viola sa...

Då får man säga grattis i efterskott, den gröna färgen är verklgien vacker och ihop med påfågelfjädern....mmmm...

hoppas veckan börjat bra, kramen