torsdagen den 19:e maj 2011

Loveflowers...






Även denna veckan har gått i bröllopsbinderiets tecken. Små Corsage har gjorts och diverse buketter och dekorationer. De här enkla brudbuketterna i starka röd-rosa kulörer gör mej glad det är lycka att få skapa med dem om än inte alltid så enkelt. Bloggen hinns inte med som den brukar och jag kan fortfarande inte ändra storlek på texten efter problemen som varit med blogger, det går heller inte att lägga texten som man vill, är det fler som har samma problem? Ha en trevlig fredag alla!


Even this week have been filled with weddingflowers. Corsages and bouquets in strong colours. I love this colourful flowers and the scents of the roses. Lots of love!


9 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nyyyydelig bukett ...aldeles:)
klemklem

New olds by IsJa - Isabell sa...

Underbar bukett och härlig header!
Hoppas få höra från dig igen till helgen.
Kram

susanne sa...

jättefina brudbuketter och corsager!
kram
susanne

Fru C sa...

Bloggen krånglar konstant i dessa tider. Underbara buketter ;)

Kram//Carolina

Fågel Blå sa...

Underbar bukett!
Så vackert!!!
Du undrade över golvet vi har strykt det med 2 produkter från Osmos.
Återkommer till ej om det!

Ha en fin Helg!
Kramar Kathrine

Pernilla Björkholmen sa...

Wow, vilka fina buketter ... !
Åker du förresten till Strömsund i sommar ?
Ha en bra helg, kram !

Marie//Tekla Maräng sa...

Härlig bukett verkligen fin att minnas efter den stora dagen.
Jo jag har också problem med blogger just nu kommer jag inte in på min blogg. Både bild och text hoppar in lite var den har lust till, tyvärr.
Ha en skön helg:O)

bicocacolors sa...

those are gorgeous!!!
have a happy weekend,

Elena

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så vackert! Buketten är verkligen helt ljuvlig, och jag gillar att corsagerna är i olika färger.

Min blogg beter sig nog som vanligt efter kraschen. Får hoppas att din återgår till det normala snart.

Önskar dig en fin helg!