lördag 14 maj 2011

Droppformat...






Vad jobbigt med det som varit med blogger senaste dagarna då! Blogginlägg har försvunnit och kommit tillbaka, kommentarer har försvunnit men inte kommit tillbaka, mitt namn Katta ändrades till Kattarina (jag heter ju så men stavar inte med två t)vilket jag tack och lov kunde justera själv.Undrar om det är mer som felat utan att jag hittat felen ännu?. Vet att många drabbades av liknande och nu går det inte ens att ändra storleken på texten.


Nåväl, här kommer lite av veckans bröllopsbinderier

droppformade buketter har det övats på, min första är asymmetrisk linjär med rosor,prärieklocka,santini,eukalyptus,Plumosus och salal. Nr2 har samma blommor igen fast santinin är utbytt till hyperikum och den tredje ska föreställa ett symmetriskt hastverk ;) (hade lite för bråttom med den) den innehåller vita nejlikor,prärieklocka,hyperikum, myrten och salal.

Nu får vi hoppas att blogger ordnar till sig så vi bloggare får en normal helg ;D Ha det bra allihopa!

*

After having a lot of trubble with blogger a coupple of days with many strange things happened I hope we bloggers can be back on track again now. Here are some "wedding-stuff" im trying to learn about right now. Have a nice weekend!

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja det har varit så himla tråkigt med Blogger inte alls kul.Åååå vad fina buketter du har gjort.Bara så himla underbara......Ha nu en härlig lördag.Kraaam Rita ♥

4U2! sa...

Snyggt!
sv: jo, jag fick abstinens besvär igår :) och idag vet jag inte om mina inlägg syns och massa kommentarer är borta ... synd för vissa hade text som jag behövde ...
Ha en härlig lördag!

Fågel Blå sa...

Hej Åhhhh säger jag vilken vacker bukett!
Ja du vilken soppa med blogger men nu är allt frid och fröjd igen!!!!
Hoppas du får en fin Helg!
Kram Kathrine

Anci sa...

Japp, det har varit problem med Blogger för mig med.

Dina buketter är sagolika !

Kramar
Anci

Sanne sa...

Dear Katta,

everything crasy here by blogger...somre posts are gone, and a lot of comments....

The weddingflowers are really nice !!!

Have a great weekend,

best wishes,
Sanne

Hanna C sa...

Vilken underbar bukett!!! Synd att jag redan är gift;-)

strömmas sida sa...

Vilka vackra buketter du har gjort. Jag har inte hälsat på dig här på ett tag. Men jag förstår att du trivs med kursen du går och du passar så bra till det genom din konstnärliga kreativitet.

kram
strömma

Katarina sa...

Gudomligt vackra buketter :O) Vad duktig du är. Och äppelblommorna är ju fantastiskt fina. Kram Katarina.