måndag 30 maj 2011

Äntligen funkar det...





Jaaa äntligen funkar det!! Jag har haft sånt strul med bloggen i nästan två veckor nu, problem av alla de slag har inte kunnat kommentera eller göra inlägg som jag velat. Nu verkar det funka förutom typsnittet då. Ska egentligen läsa loppkunskap i kväll eller rättare sagt om skadedjur och sjukdommar på krukväxter men det känns som inget fastnar det börjar liksom klia överallt i stället. I morgon står ett besök på Bergianska trädgården på schemat, ska bli kul. Må väl!



*

Yes Im back again. Ive had some trouble blogging for a while but now I hope everything is fixed now. Should read homework about aphids to night but it just feels to creepy so I take some time here instead. XO

10 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!!!
Jag har också och har strul md Blogger det funkar inte här heller som det skall!
Får hoppas att det reder ut sej!
Kramar Kathrine

Lisa.L sa...

Skönt att d funkar ! verkar vara en del som har varit drabbade. Jag har nog haft tur då som sluppit d. kram

Anci sa...

Vilken tur du har :) Hos mig funkar det inte... Jag kommenterar och kommenterar och så blir det inget :(

Kram
Anci

Anonym sa...

Testar här med, jäkla strul! Två veckor helt off gör mig sur...:( Hälsa Bergianska trädgården, och ha det mys! Kram Loella

NataljaOblonskaja sa...

Har också haft problem...har inte kunnat kommentera på flera dagar...
får se om det går nu då.

Vackra bilder och ha en härlig dag!
Camilla

Maliva`s verden sa...

Ha-ha...ser deg for meg der du sitter og klør;o) Godt at du ikke ga opp hele bloggen. Får jo lyst til det da det oppstår så mye problemer. Grattis med nok en vakker header...og lykke til med studiene. Klemz

Anci sa...

Grattis !! Du vann :)

Kram
Anci

Mamma C sa...

Har inte känt av strulet själv. Men läst på andra bloggar att det har varit problem.
Ha en Fin helg.
Kram mamma C

vita zara sa...

Hej Katta.
Men oj så otroligt vackert, den lilla Tuvstarr, i sin snygga krona, hon är jättefin och som en liten ängel, men mamma har tagit mycket vackra bilder.
Fantastiska kreationer på blomsterbuketter.
Jag känner mig yr av att se på pionerna, wov.
Kram Zara

Angel.Pearls sa...

Bergianska låter underbart -är väl finaste tiden där nu..Loppkunskap..haha..intressant! Ha en underbar helg! Eva