tisdag 12 april 2011

Vilodag...





Har en ledig dag i dag och ska verkligen passa på att ta det lugnt och skönt. Den nya krukan på översta bilden köpte jag på Tre Liljor har letat efter såna ett tag nu och blev så glad när jag hittade den där, ska nog passa på att köpa en till innan de tar slut känns ensamt med bara en. Lite vårgröna och silvriga skålar från mitt köksskåp och en utslagen tulpan på de andra bilderna. Ha en bra tisdag!

*

Today im having a free day to rest so I wish you all a nice thuesday!

9 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin kruka.Ja den var snygg.Härliga bilder bjuder du på.Önskar dej en skön ledig dag.Kram Rita ♥

Fågel Blå sa...

Skönt med en vilodag!!!!
kan behövas ibland!!!!
Vilken fin header du har!!!!!
Ha en underbar dag!!!!
Kram Kathrine

Sanne sa...

Hej Katta,

for me it´s the same ...FREE DAY !!! Very nice...to have time...

Wish you all the best,
Sanne

Mamma C sa...

Så skönt med en liten vilodag mitt i veckan. Synd att inte värmen var kvar oxå. Krukan var jättesnygg.
Kram mamma C

Fru C sa...

Vilodag låter helt, helt underbart! Har scrollat och sett alla dina fantastiska bilder som jag Missat, p g a att min tid inte räckt till....vilken tur att dom fanns kvar ;)

Kram//Carolina

Elisa Day sa...

Vad skönt med vilodag, den var nog välbehövlig. Vilken fin kruka, den ser "hamrad" ut. Jo vi har vårblommor om man letar på rätt ställe, men fortfarande mängder med snö. Men härligt att våren är på väg. Kram

Anci sa...

Fina, underbara bilder !

Kram
Anci

Elin sa...

Hej!
Jätte fin kruka och jätte fina bilder. Vad skönt med en vilodag.

Ha en fin dag!
Kram Elin

4U2! sa...

Härligt med vilodagar när man jobbar :)