torsdag 28 april 2011

Lavendel i nya krukor...







Lavendel i nya krukor har flyttat in hos mej, det känns sommrigt och skönt och jag bara älskar doften av Lavendel. Ute somrar det till sig för varje dag nu man kan verkligen se skillnaden på olika växter från ena dagen till den andra snacka om att det går fort. Här ska det gå undan med nu ska till skolan och öva teknik, konformade buketter skall det övas på idag och de är lite knepiga :) Ha en bra dag!

*

Some new flower pots with Lavender in feels like summer the whole way for me, I love the colour and the scent of Lavender. Have a nice day everybody!

12 kommentarer:

Lisa.L sa...

Jätte fint :D skulle också vela ha lavendel, men e inte så hajj på hur man sköter dessa ;P kram kram

Anci sa...

Snyggt !! Ingen dum idé heller :)

Kram
Anci

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så sygga krukor. Och lavendel är verkligen aldrig fel. Ska satsa på en eller två på balkongen i år.

Hoppas du får en fin dag!

Elsa och Helena sa...

Så fint med lavendel i de snygga krukorna. Hur får man dem att överleva? Har du något tips...KRAM Helena

Country Hill sa...

Hej vännen så mycket fint Du visat har ju läst alla inlägg men har varit urdålig på att kommentera nu ett tag.
Jättefin lykta Du fick på praktikplatsen och jättefint med lavendel och vilka snygga krukor, undrar så hur mina lavendel har klarat vintern.
Ha det gott!
Kram Lena

Marie//Tekla Maräng sa...

Härlig kombination med lavendel och de fina krukorna.
Hoppas du fick till det med konformade buketter.
Kramar:)

Elin sa...

Hej!
Lavender är helt underbart både att se på och de doftar ljuvligt gott.

Ha en fin och trevlig helg!
Kram Elin

lugnet sa...

Såå Vackert och doftar Underbart gör lavendel!! Krukorna är superfina! Hoppas du får en Mysig Valborg! Kram//Ulrica

Levindas Värld sa...

Mmm ljuvligt med lavendel!! Ja visst går det fort i naturen nu, det händer saker varje dag :) Så härligt!!!

Jo jag är tågrädd. Det började väl med att jag är flygrädd och sen har den lilla fobin förts över på typ alla andra ressätt också, drygt värre!! Men nu banne mig ska jag utmana mig själv och klara av att resa med tåg iaf :)

Önskar dig en fin Valborg!

Annelie sa...

älskar lavendel
himla fint blir det i krukorna
kram

Viola sa...

Vilka fina krukor, visst luktar lavendel ljuvligt, ha en skön helg med de dina, kram

Fru C sa...

Konformade minsann....låter...svårt :)
Varför ska denna tiden som är den bästa på hela året gå så förbaskat fort.....
Lavendel på dig....från mig ;)