lördag 19 mars 2011

Vaxblommor rosor och madonnor...







Har inte riktigt hunnit med bloggen riktigt som jag brukar denna veckan man måste ju hinna leva IRL också. I dag blir det en salig blandning av heliga madonnor, Vaxblommor och rosor på bilderna. Här har det snöat igen och mark och gator är vita så kanske det blir en liten prommis i solen idag fast egentligen borde jag städa och rensa men det är ju alldeles för tråkigt ;) Ha en bra Lördag!
*
Have not had so much time for the bloggworld this week there is so many things happening in real life to. Todays pics is a mix of holy Madonnas,Waxflovers and roses. Have a nice saturday everyone!

14 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh vad jag njuter av dina bilder så vackra!!!!
önskar dej en fin helg!
Kram Kathrine

Inger sa...

Åhhhhh så VAKKERT!!!!
Det er alltid en glede å besøke din blogg og bare nyte de flotte bildene!
Ha en fin helg!

♥ Inger

Mamma C sa...

Vaxblommor är bara för vackra. Här skiner solen och jag har redan varit ute på en promenad. Så här ska snabeldraken fram nu. Ha en fin fortsatt helg.
Kram mamma C

Sanne sa...

Dear Katt,

such a nice pink of the roses again...

Have a great weekend,
best wishes,
Sanne

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad heter den där vackra rosen?
Jag har blivit kär i waxblommor sedan du har dom på bild så ofta.
Här har det blivit en härlig promenad i solskenet och hua dammsugarn kommer nog fram lite senare idag.
Ha det gott, kramar:O)

AnnaHelena sa...

Jättefina bilder!

Sussi / Sussinghurst sa...

Dejlige billeder og skønne blomster. Opstillingen med perlehyacinterne og påfuglefjeren er mit ynglingsbillede i dag :-)

Lenas trädgård sa...

Jättevackert, som vanligt! Vaxblommor har jag sett i så många olika färger på sistone, de är väldigt fina.Men har faktiskt ALDRIG köpt hem några...
Kram! Lena

Ullis/Leva på landet sa...

Så du köpte småflaskorna, var sugen jag också. Blev så snyggt. Ja vitt, vitt och vitt är nog det enda vi ser ute just nu. Så glad jag blev som fick träffa dig, tänk att jag vågade fråga ;)

Ha en fortsatt bra helg!
kram Ullis

Karin sa...

En ny helg!
Färska blommor om än så små, Lycka!!

Kramar

Vit Poesi sa...

Älskar de där skålarna du visar!
Ha en fin söndag
kram Malin

Maliva`s verden sa...

Det er akkurat slik salig blanding som gjør det så unikt og vakkert. Du er så flink!!!
Klemz

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Som vanligt både vackra bilder och blomsterarrangemang här hos dig. Vaxblommor är en favorit här också, tycker det passar så fint till de flesta andra blommor.

Hoppas du har haft en riktigt fin helg!

New olds by IsJa - Isabell sa...

Otroligt fina bilder Katta!
Kram