tisdag 22 mars 2011

Vårkänslor...






Idag har våren kommit!! Sol, värme och torra gator vilken härlig känsla. Börjar längta efter att köpa lite nya vårväxter att sätta ute, tills det blir av bjuder jag på lite mer vårvacker inspiration från Rum och trädgårdsmässan som var för ett par veckor sen i Kista. Och snart är det dax för nästa mässa Nordiska trädgårdar i Älvsjö, någon som ska dit på fredag?
*
Today we have had spring here sun,warm, and dry streets to walk on. I have not bought any flowers to have outdoors yet so I give you some photos with spring-inspiration from the Room and Gardenfair that was a coupple of weeks ago. XOXO

11 kommentarer:

Lenas trädgård sa...

Så fint du visar i dag oxå!
kram i vårsolen!
Lena

Mamma C sa...

Visst är det härligt med våren som äntligen kommit. Vilka fina bilder från mässan.
Kram Mamma C

vita zara sa...

Hej Katta.
Vad roligt det måste vara att få gå på trädgårdsmässor, det måste jag säga är en stor nackdel när man bor här i skogsmarken. Det är så långt bort till allting.
Men jag får ju njuta av dina fina bilder, du duktiga fotograf.
Ha det bra.
Kram Zara

Country Hill sa...

Hej Katta!
Så roligt det var att få träffa Dig på mässan hoppas Du hade en fin dag.
Gjorde ett snabbinlägg ikväll om Antik och Kuriosamässan och lånade en bild av Dig hoppas det är Ok Du är ju en så duktig fotograf.
Ha en fin kväll !
Kram Lena

hemma hos lilla mej sa...

Helt underbara bilder.Bara så himla vackert.Ha det gott.Vår kramar Rita ♥

Fru C sa...

Tänk den som vore i trädgårdsmässornas centrum.....tänk!

Älskar sjöhästen ;)

Kram//Carolina

Anci sa...

Ja! Jag blir inspirerad.

Kram
Anci

NataljaOblonskaja sa...

Härliga mässbilder från Kista.
Tror det blir Älvsjö redan imorgon för mig....Rebecca har lite problem med att komma ifrån på fredag, så tyvärr missar vi antagligen varandra igen :(
Ha det så himla kul på mässan på fredag!
Camilla

Inger sa...

HERLIG VÅR-INSPIRASJON!!!
Super fine bilder, vakkert! :)

♥ Inger

Marie//Tekla Maräng sa...

Härliga vårliga bilder.
Jo jag skall nog till Älvsjö på fredag. Kramar:O)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Vilka härliga bilder, underbar inspiration. Nu hoppas jag bara att vårsolen och värmen kommer snart.

Ha det gott!