måndag 14 mars 2011

Underbar mix....





Jag hoppas det inte är tortyr för någon om jag visar mer bilder från mässan nu när den trots allt är over and out. Har så många bilder på vackra ting kvar jag vill visa. Här är tex från Årstidens monter, min favvo. Älskar ju den butiken med färgerna är bara så mycket vad jag gillar. Får ju lust att skaffa en sån vacker Magnolia inomhus att ha i min svarta hörna i vardagsrummet. Kanske man rent utav skulle mmåla hela rummet svart, såå snyggt tycker jag och snart är det Hortensiasäsong för mej igen. Ha det!
*
Some moore pics from the fair, hope you dont had enough of it. These pics are from Årstidens exhibitionstand, I do love there shop to and the colours and mix of stuff in it. Love that Magnolia infront of the black wall and the Hydrangeas, soon the season for it begins here and I will buy some.
Take care!

10 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Underbara bilder,kan man se hur mycket som helst utan att tröttna
Ha en bra dag
Ps,har en liten utlottning hos mig

kathrin sa...

it looks so wonderful, have a safety time, big hugh Kathrin

Maliva`s verden sa...

Fantastiske bilder du har tatt med til oss K.
Skjønner du har vært på rett plass i helgen, og bobler over av idèer og inspirasjon. Takk for titten.
Klem fra meg

Sanne sa...

Dear Katta ,

these are beautiful impressions of your fair -trip...you are right, the black walls look great...and the decoration, too...
And the new HEADER is so nice...

Have a good start into the week,
Sanne

4U2! sa...

Det kan aldrig bli för mycket bilder!

Fågel Blå sa...

Hej kan väl aldrig tröttna på dessa vackra bilder!!!!!
Ha en fin Kväll!
kram Kathrine

NataljaOblonskaja sa...

Älskar också den butiken och deras monter var helt otroligt snygg.
Köpte en julros hos dem...:)
De där lila hortensiorna mot den där mörka bakgrunden...aaahhhh...vill ha så...
Ha det bra!
Camilla

New olds by IsJa - Isabell sa...

Jag formligen dreglar här jag sitter. Hortensior är en av de blommor jag suktar mest efter. Vilka fina bilder du presenterar!:)
Kram

linnea-maria sa...

Åh ögongodis! /Therese

Viola sa...

Njuter utav de finha bilderna, så synd att jag inte kunde vara där, rart av dig att sakna mig på mässan...:) kramen