tisdag 8 mars 2011

Semla-homedelivery...


Helt däckad har jag varit idag, åkt på en elak bacill och fått feber och ont i kropp och hals. Känns som man missar hur mycket som helst när man är borta från skolan nån dag, svårt att hinna ta igen sen. Ingen semla har det blivit heller, sambon skulle köpa på väg hem men det var slut, tänk om det fanns Semla-homedelivery jag skulle ringa direkt ;D Bjuder på lite feminint tingeltangel idag på bilderna, ha det gott!
*
Im sick today, been home sleeping most of the day. Today its the international womans day, have you done anything special this day? XOXO

13 kommentarer:

vita zara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
vita zara sa...

Hej Katta.
Det låter jobbigt det där. Om du bodde här så hade jag kommit över med en semla, vi har ätligt lite för många.
Vilka otroligt vackra inlägg du har gjort, du är mycket skicklig på att fota, superfina bilder, du borde göra en bok av dem.
Blomster arangemangen år bara så woow.
Jättefina inlägg.
Hoppas du blir fort frisk.
kram Zara

Elin sa...

Hej!
Det blev ingen semla för mig heller idag. Bakade tigerkaka i morse. Men mamma köpte semlor idag som vi får äta upp imorgon istället.

Ha en fin dag!
Kram Elin

Mamma C sa...

Så tråkigt att du blivt sjuker. Här blev det ingen semla heller, men i morgon får jag en.
Kram mamma C

susanne sa...

hej katta!
hoppas du blir fort frisk från den där flunssan! den som har härjat här hos oss har varit en seg jäkel, men nu e vi ju så långt ut på våren redan så kanske den du fått e lite ut tunnad redan! =)
hoppas du hade en bra kvinnodag dack!

susanne

heavenandearth sa...

Hej vännen!
Är inne på snabbvisit o ser att du e sjuk! Stackare! Å ingen semla!! Det kan ju knäcka vem som helst!

Hoppas att du blir frisk kvickt som attan så du orkar gå på mässan!

Såg att du oxå vunnit fribiljett! Jag ska dit på torsdag! Hoppas att du mår bra o att jag hittar dig i bloggcaféet!! ;-) Skickar massor med helande kramar!

Underbara bilder, som vanligt!
Stor Kram!
Iréne

Fru C sa...

Jag har inte hellre ätit semla idag....

Get well soon från den där räliga bacillen.

Kramar//

New olds by IsJa - Isabell sa...

Home delivery ja, det kanskje man skulle satsa på :) Jag fick home delivery med semla idag fast då var det maken som levererade:))) Det är bättre att bo i förorten och ha söderorts bästa konditori 5 minuter bort, mmm. Krya på dig!
Kram
Obs. Ja, headern blev cool men fööör stor. Har inte orkat förminska den i "rätt" storlek. Tycker den är maffig:)

Anci sa...

Åh, vad jag gillar ditt tingel-tangel !
Känner du dig bättre ?

Kram
Anci

Katarina sa...

Krya på dig. Tillfriskningskram Katarina :O)

Vit Poesi sa...

Ja du är verkligen duktig du! Alltid fina arrangemang och vackra bilder!
Kramar Malin

lugnet sa...

Krya på Dig!! Hoppas din semla var god iallafall!!
Kram//Ulrica

Karin sa...

Njuter av att titta in till dig och ta del av dina vackra bilder. Tack för att du delar med dig och inspirerar! Krya på dig!