söndag 13 mars 2011

Massa mässa....










Så var jag då i går på Rum och trädgårdsmässan i Kista med Linda och Tessa, där träffade vi en hel drös med sköna bloggare som också var där vi fikade med Lotten och Lena sen gick vi på bloggträff hos Country Hill och Callian antik& brocante där vi bjöds på cider och det blev riktigt trångt om utrymmet för vi var några stycken. Vi hälsade på hos de söta systrarna Katarina och Anna. Strax innan vi gick därifrån blev jag igenkänd av Ullis som jag bloggat med sen start för tre år sen, hon kände igen mig och kom fram och hälsade vilket jag blev jätteglad för det var så kul att träffas. Massor med inspiration bubblar nu i huvudet. Kanske mässan inte var så mycket trädgård utan snarare inredning av trädgård/balkong passar ju mej bättre eftersom jag ingen trädgård har. Lite små inköp kom jag hem med också bla en rostig fjäril och tio tomflaskor ;) visar sedan. Ha en skön söndag!
*
Went to the garden and interiorfair yesterday and met up with so many nice bloggers, most of them Ive seen before but also some new ones for me. Filled with a lot of inspiration and some new shopping founds Im taking a rest today. Have a nice sunday !

16 kommentarer:

Viola sa...

Hallå där, det där ser ju nästan ut som formex 2..blir nog att åka på nästa år..och ser att du fotat samma bänk med zinklådor som jag precis köpt och visar idag..:) ha en skön söndag, kram

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så koselig da:)Tenker dere koste dere:)
klemklem

Loella sa...

Vad härligt! Förstår att du lämnade mässan full av inspiration, dina bilder är verkligen underbara!

Kul med lite möte med...:)

Önskar dig en skön söndag
Loellan

Fru C sa...

Men så underbart du har haft det...jag blir bara helt avundsjuk.

Önskar, önskar att jag också varit där!

Kramar//Carolina

NataljaOblonskaja sa...

Tror jag har en aning om vilka de där flaskorna kan vara, för visst är det de där gulliga, pyttesmå som hängde i grenarna med varsin nejlika i? Stog själv och hade de där flaskorna i min hand men tvekade....och ångrar mig som vanligt idag:)
Var där i torsdags och träffade inte så många bloggare, men en trevlig mässa var det. Och mycket fin inspiration fick man.
Kanske ses vi på nästa mässa i Älsvsjö?
Ha det bra!
Camilla

Fågel Blå sa...

Vilka fina bilder!!!!!!
Skulle ha åkt dit men tyvärr så fick jag göra ett val!!!!
Så ¨då blev det Vadstena med mannen!!!!
Men nästa år skall jag ba´nne mej åka dit!!!!
Man får väl kika runt på allas bloggar!!!!
Hoppas du får en fin Söndag!
Kram Kathrine

hemma hos lilla mej sa...

Låter bara så himla härligt.Kan tänka mej att du lämnade mässan med massa inspiration.Dina bilder är bara så himla underbara.Ha en skön söndag.Varm kram Rita ♥

kathrin sa...

wow everyone of this pics is so lovely, I like to see that, big hugh Kathrin

Marie//Tekla Maräng sa...

Åh bild nummer tre nerifrån har ju en sådan stege jag letade efter minns du vad utställaren hette?
Härligt verkar du ha haft det med bloggvänner mm.
Kramar:O)

Mamma C sa...

Vilken toppendag, med så mycket roligt att titta på och så mycket trevliga bloggisvänner du träffat.
Kram Mamma C

4U2! sa...

Mycket kläder och annat, roligt att bli igenkänd?

Pernilla Björkholmen sa...

Du verkar ha haft en riktigt härlig helg med massor av inspiration ! Fina saker :)
Kram !

Splenderosa sa...

Just wonderful to see this. xx's

Karin sa...

Whish I could been there!!
Men det är för långt, ett annat år kanske!

Kul att få de lite vackra bilder åtminstonde.
Ha en bra vecka!

Kramar

New olds by IsJa - Isabell sa...

Åh, Katta!
Du verkar ha haft en helt underbar dag:)))
Skulle gärna varit där, men hade annat för mig.
Önskar dig en fin vecka i skolan.
Kram

Elisa Day sa...

Låter som en underbar dag med massor av inspiration. Vackra bilder. Med vad ska du göra med alla tomflaskor? :) Med dig vet man aldrig vad dom förvandlas till. Kram