tisdag 29 mars 2011

Klorofyll...




Lite klorofyll-stinna gröna växter innifrån när våren inte riktigt vill komma därute. Man lääängtar ju nu efter värme sol och vårblommor. Förstår inte varför det alltid är så att när man köper en ny vårjacka eller skor så smäller det till och blir kallt eller kommer snö, mycket märkligt faktiskt. Nu ska här tändas en massa värmande mysiga ljus, ha en skön kväll allihopa!

*

Som green plants while waiting for the spring to come for real outdoors, I dont want anymore snow or cold now. Have a nice evening!

13 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Härliga bilder
Fint med vaktelägg
Jag har inte köpt någon vårjacka ännu,men det är kallt här också
Ha en skön kväll

Sanne sa...

Dear Katta,

I know exactly what you mean , wish you will have spring like we...
Very nice pictures today love your little plant !!!

Have a nice evening,
Sanne

Pernilla Björkholmen sa...

Vilken tur du har som får tillbringa dagarna med växter nu när det är vår !
Jag ska väl plantera ut mig själv först på balkongen och se vad jag ska göra för att göra den lite livligare.

Ha en bra kväll !

4U2! sa...

Snart påsk = färger inomhus med massa pynt, om än inte riktigt som vanligt pga ryggen men så mkt som det går :)

kathrin sa...

wow !!!! I love to see your pics ! big hugh Kathrin

New olds by IsJa - Isabell sa...

Underbart fina bilder och nu kom jag på det. Såna har jag också.... nånstans. Så vackert med silvrigt och de gröna bladen. Dags att bege sig ut i affärerna för att snygga till blommorna inomhus nu när snön inte vill lämna oss:))
Kram

Lisa.L sa...

Men så himla söt plantering :D själv har jag sån tur att jag har vaktlar som ger mig sånna små söta ägg :D kram

NataljaOblonskaja sa...

Här går det, fortfarande, också åt en massa värmeljus.....
Finfint arrangemang med de små gulliga vakteläggen.
Ha det bra!
Camilla

Fågel Blå sa...

Underbara ljuvliga bilder!!!!
Vårliga!!!!
Idag skiner solen här från en klarblå himmel!!!!
So nice!!!!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

Elsa och Helena sa...

Så vackra bilder...du är jätteduktig att fixa till det snyggt!

Vet precis vad du menar med skorna och vårjackan...ett mycket märkligt fenomen faktiskt:)

KRAM Helena

Joyforhome sa...

vilken vacker blogg du har, och så fina arrangemang :D

Marie//Tekla Maräng sa...

Vaktelägg är så snyggt.
Tänkte just på det då Dottern köpte ny vårjacka i fredags och sen kom kylan igen. Märkligt som sagt.
Men våren är på gång.
Kram:)

iLLi sa...

Åh, vilka vårkänslor jag får nu!! :-)

Kram!
Lina