onsdag 30 mars 2011

Ett vårtecken...



Tänk att jag tror att jag mötte våren i dag när jag var på väg hem!! Eller nästan sommaren faktiskt. Den kom fladdrande längs min väg i form av en färgstark Nässelfjäril, blev så glad av att se den. Här kommer lite meditativa stämningsbilder av Helleborus och Buddah. XO

*

To day I saw a sign of summer, even if this morning started with minus five degrees but on my way home in the sunny afternoon I saw a butterfly! In March in Sweden, I think the spring is coming now :)

11 kommentarer:

Home No.1 sa...

Lovely! Kram Annica.

Anci sa...

Åh, vad härligt ! Snart är våren här ! Eller förresten, det är den ju redan :)

Kramar
Anci

Sanne sa...

Dear Katta,

hope spring really comes to you this weekend !!!!

Have a nice day,
SAnne

Elisa Day sa...

Underbara bilder, av den första skulle man kunna göra en vacker tavla! Kram

Fågel Blå sa...

Åhhh har du sett en fjärli!!!!
Så mysigt!!!
Hoppas inte kraken frös ihjäl i natt för här var det 10 minus!!!!
Underbara bilder från dej!
Som alltid!
Kram Kathrine

Karin sa...

Våren kommer!
Varje litet tecken får oss att hoppas på en snar ankomst!

Kramar

Angel.Pearls sa...

Underbart vårtecken ..jag har inte sett ngn fjäril ännu. Ha det gott/ Eva

Anonym sa...

Skulle du tröttna på floristyrket, får du nog satsa på fotograf!

Kram syrran

Marie//Tekla Maräng sa...

Härligt, härligt med en fjäril som flyger förbi.
Kramar:)

Ullis/Leva på landet sa...

Fjärilar är verkligen vår. Där påminde du mig verkligen om att jag måste beställa fjärilslarver till skolan innan det blir för sent.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

cosifan sa...

En så´n underbar påminnelse om att våren är på väg...
Collaget med Buddha är jag särsilt förtjust i!