lördag 26 mars 2011

Boa balkongen...







Alla har ju inte en trädgård och sen finns det ju vi som inte ens har en riktg balkong men om jag nu hade en så skulle den boas in rejält nåt i stil med de här som fanns på mässan. Älskar verkligen arbetsbordet med marokanskt kakel och den med det rutiga golvet sen skulle en ljuskrona på balkis inte sitta helt fel heller. Ha en bra lördag allihopa, här ska det i allafall bara vilas i dag.
*
Balcony-living is great if you dont have a garden here are som examples of decorated balconys to do or dream of.
Have a nice saturday!

8 kommentarer:

New olds by IsJa - Isabell sa...

Vilka snygga balkonger!!!
Jag har en uteplats som fortfarande är full med snö. Hoppas det töar ordentligt så att jag kan fixa i ordning. Tyvärr är jag bekväm av mig, orkar inte fixa för mycket med saker som kan bli förstörda av regn...
Ha en skön lördag!
Kram Isabell

lottens vita och gröna sa...

härligt härligt, hinner inte på mässan, njuter hos dig i stället!

varmkram lotten

4U2! sa...

Första med soffa gillar jag!

Elsa och Helena sa...

Åhh så vackra bilder! Min balkong skulle definitivt se ut som den översta bilden. Vilken dröm:)

Kram Helena

Country Hill sa...

Hej Katta, så roligt att få se lite fina bilder från mässan jag missar ju trädgårdsmässan i år eftersom jag står i Kista. Skulle Du få för Dig att åka ut till Kista imorgon kan Du ringa mig på 070-695 78 10 för jag fick återbud på ett par av mina fribiljetter.
Ha en fin kväll!
Kram Lena

linnea-maria sa...

Jaaa ljuvligt. Det är snart dax att puffa och piffa på verandan!! Det blir blommigt och romantiskt i år med :) och så hoppas jag att jag ska dyka på lite fina möbler dit. bord och soffa behövs. Kram /Therese

Anci sa...

Så fint ! Jag önskar att jag hade grönare fingrar :)

Kramar
Anci

Elisa Day sa...

Vackra bilder! Jag har en ganska stor inglasad balkong som är perfekt här i norr och speciellt när man har katt. Nu fick jag nya ideér till den. Hoppas du vilat i helgen. Kram