fredag 11 februari 2011

Wintergarden...




And winter came again and again and again.... Ja vad ska man säga, jag hade ju nästan börjat få vårkänningar :) men det är klart det är ju bara februari. Ganska mycket snö i dag när man vaknade av nån dåre med sommardäck som med gasen i botten trodde han skulle ta sig upp för vår ganska så uppåtlutande gata, men si det gorde han inte ;) Dagens snökaos har jag inte fått med på bild så de här fotona är några veckor gamla från när snön just hade tänkt bli vår. Trevlig fredag!
*
Wish you all a nice snowy or not friday!

10 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja ikke snakk..har lavet ned her og grrrgrgrgr...
men det lakker mot våren uansett:)
klemklem

Fru C sa...

Vi slapp snön det kom bara massor av regn.....Tur att februari är en kort månad, eller vad säger du?

Kram// Carolina

Hagagården sa...

Härliga viter bilder.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

Fågel Blå sa...

Underbara bilder från dej!
Ja du det är snökaos här hos oss också!!!!
Men men våren kommer nog snart!!!!
Ha en fin helg!
Kram Kathrine

New olds by IsJa - Isabell sa...

Trevlig helg! Hemma fick grannar hjälpas åt i morse. Iväg till jobbet kom jag dock :)

Kram Isabell

Marie//Tekla Maräng sa...

ja nu har vi fått fluffig vit snö över oss. Det är bara att njuta av snön ute och vårblommor inne.
Kramar:)

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

hej vännen!!!
Åhh du tar så mysiga bilder... Härliga lagom snöbilder.. Men nu så kom de meeeer... hihhi...
Och så skymtar jag ju den där fina tredelade spegel i ditt tidigare inlägg.. Säg till om du ser en liknande någonstans sen ;)
Jag har blivit tokdålig på att kommentera på sisa tiden vet inte om de är face books fel men men.. Jag kikar alltig in gumms och jag tycker om din sida...
jo jag va på vår lilla lunch curry häromdagen och tänkte på dig och E... Vi måste ses snart...
Kraaaa Linda

Elisa Day sa...

Tänk om det var så att våren var här, men snart så!
Just nu känns den långt borta här i alla fall. Men nyss när jag kom hem var det norrsken ute, det är magiskt. Hoppas du får en bra helg! Kram

Levindas Värld sa...

Jadu, va lurad man blev där ett tag när snön började smälta lite, solen sken å värmde och man tänkte "nu är det vår!". Men sen pang boom blev man rejält påmind om att det faktiskt som du säger bara är februari än å snön har rätt att vräka ner...suck!!

Hoppas du får en härlig helg ändå :-)

kvinna sa...

Ett fint vinterlandskap. Fina bilder!