onsdag 16 februari 2011

Tid...



Veckorna bara rusar fram känns det som, men så är det ju när man har roligt. Efter ett par veckor med begravningsbinderier i skolan är vi nu inne på dekorationer, sånt där som är så mysigt att stå och pilla med. Ska även påbörja ett grupparbete om nyklassicism i kultur och stilhistoria vilket ska bli spännande. Trött är man när man kommer hem på eftermiddagen och fullt upp med allt annat som ska göras men jag hoppas tid och ork för inredning här hemma infinner sig snart igen. Ha en bra veckomitt allihopa!
*
The days and the weeks seems like they just passes by
very fast right now, but that is the way it is when
you´re having fun. Lots is happening in school all
the time so there is not much time for interior at
home but im trying to get that time and inspiration
for it again. Have a nice midweek everyone!

11 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Ja du tiden flyger iväg. Sköt om dig
Kram Agneta

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..det raser ivei:)Men bra at du koser deg..
klemklem

kathrin sa...

wow, that s great, I love to see it, it looks so beautyful, big hugh Kathrin

hemma hos lilla mej sa...

Vet inte var tiden tar vägen.Det bara rusar fram-......Ha en skön kväll Varm kram Rita ♥

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Måste säga att jag allt är lite avundsjuk på allt roligt du får syssla med nu. Älskar ju blommor! :-)
Och vilken vacker berlock du visar idag.

Ha det gott!

Anci sa...

Det låter så kul med dina studier. Jag kanske borde ha gjort samma sak... ?
Allt du visar i dag är såååå fint. Och då menar jag allt !

Kramar
Anci

Fru C sa...

Kommer bara våren som kommer nog inspirationen tillbaka tänker jag. Har du inte begravningsbinderier att visa....jag tycker att de är så traditionella idag och att man sällan ser något nytänkande.

Kramar//

Fågel Blå sa...

Hej min vän!!!!!
Gillar din svart docka skarpt!!!!
Dekoration låter intressant!!!!
Älskar att dekorera!!!!
Ha en fin Dag!
Kram Kathrine

susanne sa...

det är det bästa då man får börja göra lite mera invecklade saker =)
var utbildar du dig till florist? min ynsta dotter blir student från kulturama fria gymnasium nu i vår och söker en floristutbildning i stockholm...
har du varit nöjd med den du går? är det i stockholm? vad kostar den?
kram
susanne

lugnet sa...

Förstår att det är mycket nytt för dig nu med utbildningen och allt! Men Kul kan jag tänka! Du fotar så fint! Hoppas du får en Härlig Helg!
KRAM//Ulrica

Änglarum sa...

Hej! dygnet skulle behöva fler timmar ;) ha en fin helg! kramiz Jessica