fredag 4 februari 2011

Pärlhyacinter i en burk...



En gammal te-burk fylld med blommande vårlökar känns inte fel nu när man börjar längta sig galen efter vårsol och varmare väder. Utmattad efter denna vecka som varit fylld med en massa nytt roligt att lära sig lär jag nog somna i soffan i kväll. Idag har bundits girlanger a´la rommartiden på skolan, roligt men glömde fota det hela. Nu önskar jag er alla en skön fredagskväll och helg!
*
Some cute Grape hyacints to make the spring feel closer. This week has been rough but fun, today at school we made roman garlands like the did a long tim ago, just forgot to take photos of it. Now im gonna enjoy the friday with my family and I wish you all a nice weekend.

8 kommentarer:

4U2! sa...

Till påsk skall jag se om jag inte är så bra att jag kan gå till blomaffären och köpa lite fina lökar!

Mamma C sa...

Pällisar är riktig vårblomma, så fint det blev.
Kram mamma C

Maleviks Rosenträdgård sa...

Underbar Vårblommor :)
Hoppas Din kväll är Fin
å missa inte


S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

imorgon.....
VÄLKOMMEN att vara med :)
Håkan

Katarina sa...

Tack desamma önskar jag dig :O) Söta pärlhyacinter. Kram Katarina.

Fru C sa...

Pärlhyacinter gör sig var de står....Vackert collage blev det iaf (som vanligt).
Lördagskram från ett stormigt västkusten// Carolina

Angel.Pearls sa...

Underbara bilder -fna pärlhyacinter -nu vet jag vad jag ska shoppa idag..Kram eva

New olds by IsJa - Isabell sa...

Du vet att få till det! Snyggt!
ha en fin helg!
kram
Isabell

Skogslyckan sa...

Hoppas du har en skön och avkopplande helg. Det blev 5,5 timmar på auktion för mig idag!
Kram Pia