söndag 16 januari 2011

Söndagsbling och lurigt...




Lite söndagsglamour kan väl behövas. Det lila pärlhalsbandet och bältet med strasspänne är min dotters och kommer från
NoaNoa, ringen är lite bling från Acessorize. Måste berätta nåt underligt. Tror faktiskt att jag lyckats lura blogger. Nån kanske kommer ihåg att i höstas var det många inklusive jag som skrev att bildkvoten var nådd och att det bara var att radera gamla inlägg för att kunna blogga vidare eller så fick man betala. Jag raderade ett par gamla inlägg och bilder från picasa men inte många så pass att jag skulle kunna göra ett par inlägg och sen betala, men nu har flera månader gått och jag har lagt ut hur mycket bilder som helst på bloggen, bilder som tom tar mer bildminne än de gamla bilderna och ändå går det att fortsätta. Ska bli intressant att se hur länge jag kan "lura" dem.
Ha en skön söndag allihopa!
*
Some sunday glamourpics from my daughters NoaNoa-stuff
and some other blingbling.
Have a nice sunday!

12 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hejsan!
Åhh så fint bling bling!!!!!!
Fint tagna bilder!
Ha en fin sssssssöndag!


Kram Kathrine

Hagagården sa...

Undebara bilder på ditt bling bling.
Kram o ha det så gott.
Ninni

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Nydelig..ha en fin søndag..
klemklem

Ewa`s Galleri sa...

Bling bling behöver vi lite i vardagen
Fina bilder som vanligt
Hoppas du kan fortsätta lägga ut bilder utan att blogger säger ifrån, Jag har inte kommit till det än att jag lagt ut för mycket bilder
Ha en bra söndag

Viola sa...

Ja...inte vet jag hur du lyckats med detta men det är ju bara att gratulera då..en annan som lägger ut mkt bilder varje dag får hela tiden ha koll på bildminnet och rensa inläggen, ha en skön södag i bling bling världen

Mamma C sa...

Snygga bling bling du visar. Ja, det ska bli skoj att se och höra hur länge du kan fortsätta att lura dom. Ha en bra söndag.
Kram Mamma C

Loella sa...

Ah, var väl det jag trodde, lurar både en och annan räv bakom de där söta öronen....:) hoppas så klart det fungar lääääänge att luras, för jag hamnar väl i den sitsen med sen....

Tror vi skulle ha kul på loppis tillsammans, alltid skulle vi ju roa en och annan besökare med om det skulle uppstå dragkamp...:)

Ha en skön söndag gumman!
Kram Loella

Sanne sa...

Dear Katta,

love the colour of that blingbling ( nice word...)

Have a great sunday, here the sun is shining , soooo good...

Sanne

Fru C sa...

Lura på du bara.....Vilket härligt bling du visar oss....
Kram//

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Alltid plats för lite bling! Speciellt här där vi har det så himla grått och trist utomhus...

Hoppas du får en riktigt fin måndag!

Kathys Home sa...

Härliga bilder, hmmm...det där med bilder har jag inte hört talas om..fast jag har ju inte bloggat på länge sååå! Hoppas du kan lura dem lääänge än..kram kat

linnea-maria sa...

Vad snyggt bling! Tack för tipset. Kan vara bra att ha framöver ;) /Therese