söndag 30 januari 2011

Solen strålar...






Har inte haft min vän kameran på promenad på väldigt länge nu har varit för kallt och då blir den seg, men i går var det dax för vädret var milt och titta vem vi mötte som strålade så vackert. Ser ni det lila ljuset den kastar på marken? Snön var hård som skare men närmast träden tittar lite grönt fram som ger vårkänslor. De gamla husen berättar jag mer om en annan dag, ha en skön söndag nu!
*
Have not been out with my camera for the whole winther. Its been to cold and the motor on it gets slow then. But yesterday the weather was perfect for it and look who we met.
The sun!
Aint it lovely?
Have a nice sunday!

12 kommentarer:

4U2! sa...

Idag skiner solen här, fåglar kvittrar med.

Fågel Blå sa...

Underbara bilder!!!!!
Önskar dej en fin Söndag1
Kram Kathrine

Sanne sa...

Dear Kattan,

really nice sunny pictures...I hope we will see the sun today....
Have a great sunday,

best wishes,
Sanne

Kathys Home sa...

Visst är det väl härligt när solen strålar, humöret blir på topp :-) Ha det bäst..kram kat

New olds by IsJa - Isabell sa...

Underbart när solen skiner. Idag ska jag planera vår lilla toa som ska göras om!
kram

Ewa`s Galleri sa...

Visst är det härligt med lite sol här strålar den idag
Man får lite vårkänslor,mina uttrycker sig med städning,,sambon sitter ute på Bråviken och fiskar strömming
Ha en bra söndag

Marie//Tekla Maräng sa...

Härliga bilder som doftar och sprider ljuset.
Ha det gott:)

Katarina sa...

Jättefina bilder :O)
Vilken rolig utbíldning du går.
Kram Katarina.

Elisa Day sa...

Det är så härligt när solen skiner igen. Jo jag ser det vackra lila ljuset. Jag tog en promenad idag, när jag gick hemifrån så var det -7 när kom tillbaka så var det -17 så det förklarade varför jag frös sen. Längtar tills du berättar om dom gamla husen. Kram

Fru C sa...

Härliga promenadbilder....
Kram//

Country Hill sa...

Underbara vårvinterbilder visst blir man glad när solen skiner.
Ha en fin start på veckan!
Kram Lena

Helen sa...

Vilken härlig blogg! Och vilka bilder!! Grymt fina, men jag är inte förvånad... minns dina teckningar och ditt för mig mystiska, härligt inredda rum när jag var liten och hälsade på... Du är så konstnärlig kära kusin! Kul att ha hittat dig! Kram