måndag 17 januari 2011

Har fått rost...


Fick en så snygg rostig kanna av en vän. Det har varit lysfotgen i den, en diffus svart text finns kvar på sidan av den, rätt så stor är den och har beblandat sig med några rostiga skålar här hemma, det börjar ju bli en samling nu.
Nu är andra skolveckan igång för mej och jag börjar vänja
mej med att vara studerande, det är roligt. Ha det bra!
*
Got this rusty fun old can from a friend, so now its
a part of my rusty collection. I like the total
ruff and rusty stile and the diffuse black
letters on the side on its side. Have a nice time!

11 kommentarer:

4U2! sa...

Märklig känsla brukar jag tycka de ggr jag börjat någon kurs. Nu tar jag nu inga fler, hinner inte.
Lycka till med dina studier!

Vardag och flärd sa...

Sådana kannor är inte så lätta att få tag på, kul att du hittat en.
Ha det fint!
Kram Eva

Viola sa...

Tror att du går en härlig utbildning..hoppas att man får se lite utav vad ni får göra, lcäker rostig kanna :) kramen

Katarina sa...

Vilken häftig kanna :O) Rosbuketten var otroligt vacker. Kram Katarina.

Fru C sa...

Rost är bara såå.....vill ha....brukar jaga mannen om han inte har några rostiga prylar till mig.....men han bara skakar på huvudet. Åh vad jag avundas dig...sitta på 'skolbänken' är kul!

Angel.Pearls sa...

..passar väl perfekt hos dig! Smyckena i förra inlägget är underbara -gillar speciellt 'sammetsbandet'.Ha en fin ny skolvecka/ Eva

Karin sa...

Visst är det härligt att rost kan väcka så positiva känslor!

Lycka till med veckan, ser fram emot bildresultat.
Ha en bra vecka.
Kramar

Fågel Blå sa...

Så snygg!!!!!
Hoppas du får en fin dag"!
Kram Kathrine

SoF sa...

Hihi - ja du fattar ju vad jag tycker om den här! ;)

Glad tisdag!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så himla snygg! Tänk att gamla rostigt "skräp" har sån skönhet och att man mer än gärna dekorerar sina hem med dem. Underbart!

Önskar dig en riktigt fin tisdag!

Maliva`s verden sa...

Hei....har du blitt student? Masse lykke til...En slik kanne passet jo perfekt i ditt vakre hjem..heldig du!
Klem fra meg