söndag 9 januari 2011

Den lataste bloggaren...

Känner mej som den lataste bloggaren just nu men fortfarnade trött efter sviterna från den jobbiga förkylningen som drabbade mig över jul inser jag att det är bara att lyssna på kroppen och ta det lugnt. Har väl aldrig sovit så mycket som denna julen. Tänkte mej ut i dag för att fota lite vackra vinterbilder men tji fick jag för nu har det vackra tinat och blivit riktigt fult. Men det förvånar mej inte om det kommer mer vit och fin snö framöver. Ha en skön söndagkväll!
*
For the moment Im a very tired and a little lazy blogger
but I hop you like the pics that you see anyway.
Have a nice sundayeve!

13 kommentarer:

Annelie sa...

visst är det tråkigt nu när det kanske börjar tina, blir så grått o smutsigt
får se fram emot vårens grönska istället
kram

Fågel Blå sa...

Hej min vän!
Läckra bilder från dej!
Ja du lite lat måste man väl få vara ibland!
Det är nog bra att du tar det lite lugnt!
Ja usch vad grått och trist det vart idag!
Uschnamej!
men snart blir det kallare har dom sagt!
Ha en fin Söndagkväll!
Kram Kathrine

Loella sa...

Förstår och håller med.....
är själv inne på min andra vecka nu, ska jobba egentligen imorgon, men som det känns nu blir det inget jobb...

Krya på dig ordentligt, och fortsätt ta dagen som den kommer.

Kram Loellan

Mamma C sa...

Skridskobana är det ute nu efter mildvädret som var igår.
Kram Mamma C

hemma hos lilla mej sa...

Bara så läckra bilder.Ja här är det hur halt som helst inte skoj.Ha en skön kväll.Varm kram Rita ♥

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Må bare ta det med ro til kroppen har restituert seg igjen...det kommer.)
kos deg så lenge og sov med go samvittighet:)
klemklem

4U2! sa...

Se till att bli kry, bloggen får vara - du skall vila!

Grindelunda sa...

Den latsate bloggaren finns utan tvekan i Strömsund på Grindelunda.

Jag går i ide tror jag! Men faktiskt så såg jag det underbara vårljuset idag :D Det finns kanske ett liv efter detta ;)

Kram från Gilla

Viola sa...

Det verkar vara segt det dära du åkte på men det är bara att lyssna på kroppen, idag har vi i a f haft underbart väder, plus och sol och dagsmeja..:) kramen

linnea-maria sa...

Men det var riktigt fina inomhus bilder. /Therese

NataljaOblonskaja sa...

Här är också riktigt fult ute efter töandet. Och trötta har vi varit...efter halsflussinfektioner och pencillinkurer. Behövs lite sol för att piggna till....
Snygga bilder ...gillar vita rosor mot svart bakgrund.

Fru C sa...

Jag är också trött och förkyld....det är sååå trist!
Kram//Carolin

Katarina sa...

Lat? Nä, inte om du frågar mig. Det är roligt med varation av bilder. Det ena utesluter inte det andra. Kram Katarina :O)