onsdag 15 december 2010

Start me up...


Idag är jag så trött, på julförberedelser och terroristsnack i oändlighet och i salig blandning. Har lust att gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet och bara stänga av för en dag, vila mej pigg. Fast det går ju inte så nu får jag sätta gasen i botten och göra en uppiggande latte för att starta upp mej. XO
*
Im so tired today, tired of christmas have to does and of all talk about crazy terrorism. Wish I just could go to bed and sleep the whole day again. So now im gonna have a strong caffelatte to start me up. XO

15 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej Katta!
ja så kan man känna ibland!!!!!
Alla krav och måsten kan få en att må dåligt!!!!
Så fint hem du har, så spännande och annorlunda inrett!
J love it!!!!!!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine
Glöm inte bort att andas!!!!!

NataljaOblonskaja sa...

Så himla snygga bilder, gillar färgerna helt i min smak.
Hoppas det hjälpte med latten!
Camilla

Skogslyckan sa...

Hoppas du rättat dig till nu och att det inte längre är jämmer och elände för hela slanten...ler. Gillar färgerna i dina bilder, en frisk fläkt bland alla sönderblekta bilder en del har! Me like!
Kram Pia

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Uff da ikke godt og være så trett....legg deg tidlig i kveld...så du får en laaang nats søvn....
ha en kos dag trett eller ei:)
klem klem

Loella sa...

Känner igen känslan......
Det måste få vara med måtta, inte sant, och att ta en dag med avskildhet kan ibland vara det bästa, är värt en semesterdag och möjligheten tillåts..

Ha det fint min vän, och tack för dina bilder på ditt hem, du vet jag tycker det är underbart!

KRam Loellan

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

När man inte får vila...konsumera stora mängder kaffe. Hmm...känner igen den jag. Drack en balja eller två i måndags. ;-)

Hoppas du får en fin dag ändå!

4U2! sa...

Gör det! Åtminstone en stund?

Katarina sa...

Synd på ljusstaken. Men roligt med floristutbildningen. Kram Katarina.

Viola sa...

Ta sängen..skulle jag göra..:-) håller med...man blir trött när man blir översköljd med massmedia ideligen, ha de, kramen

SoF/Blindstyre.se sa...

Soooliga och Glada Styrke-och uppiggningsKramar kommer här - genom cyberspace!!!

Men glöm inte vila och återhämtning, senare...

SoF

Sanne sa...

Dear Katta,

I heard about the terroim attac in Stockholm...terrible ...I understand that you think of it...Some days the is not so much energy....
Wish that you could manage the day...
Hugs,
Sanne

Isabell sa...

Förstår precis hur du känner dig eftersom jag också känner så vissa dagar. Latte är en utmärkt drog för att komma i gång :)
Vilka fina bilder du visar!! Antar att det är från ditt hem, mysigt och ombonat! Det gillar jag :)
Må så gott du kan och ta hand om dig.

Kram
Isabell

Mamma C sa...

Skulle vara skönt att bara få krypa ner och gömma sig ett tag.
Kram Mamma C

Elisa Day sa...

Hoppas det känns bättre nu. Hade tänkt maila dig men ser nu att det inte behövs. Grattis till att du kommit på utbildningen! Den måste nog passa dig perfekt du som är så kreativ och skapar så vackra saker. Kram

linnea-maria sa...

Åh vilka fina bilder från ditt hem. Jag älskar färgskalan som du har fått till så bra.
Tack för gratulationen.
Jag tog faktiskt en sådan dag igår, kände mig eländig och åkte hem och drog täcket över huvudet och sov ända till kl 4. Det hjälpte lite grann i allafall. Kram /Therese