tisdag 28 december 2010

Dax för nystart...



Känns nu som tiden för de juligaste föremålen har gjort sitt nu vill de lite krispigare fräscha tingen göra entré lagom till nyårsafton. Så som maten, nog med den juliga feta sorten och fram för lite friskare lättare mat. Och jag ska nog ladda den full av vitlök och annat nyttigt för att hålla mig superduperfrisk hela det nya året.
Önskar er alla en bra vecka!
*
Feels like its time for a new fresher start now when the new year comes. Lighter food, colours, feelings and living. Have a nice week everybody!

6 kommentarer:

Country Hill sa...

Ja nog är det dags för nystart!
Här går allt i stilla tempo just nu försöker hämta andan efter all julstress.
Ha en fin dag!
Kram Lena

Sanne sa...

Dear Katta,
sometimes after christmas I think I should do some light things on for decoration, but I let the christmasdeco until beginning of january...

Have a nice week , too !!!

Best wishes,
Sanne

Fågel Blå sa...

Hello!!!!
!!Absolut nystart!
Så tänker jag också!
Ha en fin dag!
Kram kathrine

Anci sa...

Så sant som det är sagt :)
De två översta bilderna är fenomenala.

Kram
Anci

Skogslyckan sa...

Jag är också sugen på att få bort julsakerna. Har ju haft dem extra länge i år pga reportaget. Vitlök, ja det är gott i det mesta. Jag skall laga en skink och ostpaj till dotterns födelsedag imorgon, så går den sista biten på julskinkan åt.
Kram Pia

Fru C sa...

Jajamen.....här var det också nystart idag efter 5 dagar utan något nät att surfa runt på.
Kram//Carolina