torsdag 2 december 2010

Black and white...


Helt Ok färger till julen för min del i år. Har varit en vända i city för shopping idag man behöver ju en del till sig själv inför alla festliheter som kommer nu. Åh vad roligt det är att shoppa när man slipper trängas. Riktiga bra kap gjorde jag med till mej själv, fin klänning och sköna snygga pjuck. Fann dessutom en fin nyöppnad avdelning för House doctor i PUB-huset som jag kan rekomendera er andra shoppingglada som gillar dansk inredning. Ha det!
*
Been out on shopping today and I picked a good day for it, not to much people in city. Needed some nice outfits for the christmaspartys and other that will come. Found a newopened danish House doctor store in city that I can recomend for anyony who wisits town.Have a nice evening!

9 kommentarer:

Viola sa...

Då blir det att besöka PUB nästa gång..fina saker i svart och vitt, nu är man glad, gradstocken har krypt upp till -10, rena värmeböljan alltså, ha en skön kväll, kram

Country Hill sa...

Låter som om Du haft en toppendag, kul när man hittar sånt som man är nöjd med. Läste att PUB hade nya avdelningar får kika in där nästa gång när jag är i stan.
Fint med det svart-vita!
Ha en fin kväll!
Kram Lena

SoF/Blindstyre.se sa...

Fint fotograferat K - precis som vanligt alltså. :)

Varma december-och-nu-kommer-det-mer-snö-hälsningar!

SoF

Fågel Blå sa...

Hej min vän!!!!!
House Doctor jo jag tackar jag!!!!!
Dom hade jag som huvudleverantör i min butik!!!!!
Ja det var då det!!!!
Ha en fin Kväll!
Kram KathrineL

4U2! sa...

Mycket svart och vit i år ja. Vi kör som vanligt. Så är det när vi alla är unika.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hørtes ut som en kosedag det der:)
eddaKlemmer

Marie//Tekla Maräng sa...

House doctor i PUB huset gissa en som vill tid genast. Tack för det tipset.
Snygga färgkombinationer hos dig.
Fast dina foton och arrangemang är alltid så läckra.
Kul att du hittade grejer till dig själv.
Kramar:)

heavenandearth sa...

Så härligt att shoppa loss lite!
;-)

Snygga bilder..som vanligt!

Tävling hos mig om du har lust!

Önskar dig en skön kväll!
Kramis! Iréne

Mamma C sa...

Så kul med en storlyckad shoppingdag. Fina bilder med snyggt färgval.
Kram mamma C